– Vi som kommunikatører har ødelagt bærekraftsbegrepet Panelet på Arendalsuka var ikke helt sikre på om «generasjon Greta Thunberg» er død. Men at bærekraftsbegrepet må fikses, det var de enige om.
Ny leder for Innholdsdesign og digitale kanaler i OBOS 12 år i familiestyrt selskap og seks år i partnerstyrt selskap førte til slutt til OBOS.
Christoffer skal sørge for at KPMG tar mer plass i sosiale medier Disse plattformene prioriteres av den nye SoMe-sjefen.
Konkurrenter går sammen om omdømme- og rekrutteringskampanje Revisorforeningen og Geelmuyden Kiese skal bygge anerkjennelse og attraktivitet for revisoryrket.
Vibeke Munthe-Kaas tar over etter Lervold i KPMG Flere endringer i KPMGs markeds- og kommunikasjonsavdeling: Både CMO og kommunikasjonssjef har forlatt rådgivnings- og revisjonsselskapet.
Iteo henter fire nye erfarne rådgivere til Økern Portal Rekrutterer fra Schibsted Partnerstudio, KPMG, Bufetat og Loop Media.
Derfor la KPMG om hele Linkedin-strategien sin Konsulentselskapet satser på høy frekvens i antall innlegg.
Deler oppskrifter på molotovcocktailer i sosiale medier: – Problematisk, sier some-ekspert Melanie Magin ved NTNU synes det er overraskende at ukrainske myndigheter deler slike oppskrifter i sosiale medier.
Kommunikasjonsrådgiverens TIX-bok nominert til pris: – Overraskende vanskelig å skrive for barn Olav Brekke Mathisen hadde aldri skrevet for barn før, og sier han lærte mye i løpet av prosessen.
Alexander i KPMG mener flere sosiologer burde vurdere en karriere innen kommunikasjon – Jeg har en noe utypisk bakgrunn, sier Leder for Kommunikasjon i KPMG, Alexander Wie Flaa.
Delte meninger om Varde Hartmarks svar på Nordvik-reklamen – Morsom og håpløs – I utgangspunktet synes jeg reklamen fra Nordvik var helt håpløs. Men jeg synes ikke Varde Hartmark kommer noe bedre ut av det, sier Hans Petter Stub i Whydentify.
KPMG med nytt eventsamarbeid – ønsket en kort anbudsprosess for å unngå gratisarbeid Revisjons- og rådgivningsfirmaet inngår samarbeid med Appetite og JCP for å bli enda bedre på events.
Lervold i KPMG tror det fortsatt vil handle om korona, men håper det også vil handle om kompetanse neste år – Altså hvordan vi kan sette på oss noen nye briller som gjør at vi rekrutterer og tenker bredere og dypere enn vi tradisjonelt har gjort.
KPMG leter etter mangfold når de rekrutterer: – Vi har ikke vært gode, men det skal vi bli, sier markedssjef Henrik Lervold Noen hevder selskapet driver med «brownwashing» og ikke oppriktig ønsker et større mangfold i selskapet, men det skal Henrik Lervold og den nye rekrutterings-kampanjen motbevise.
KPMG søker etter folk som har blitt diskriminert eller har hull i CV-en – Jeg tror det er sunt at vi må sette på oss nye linser når vi nå rekrutterer kandidater som er «annerledes» enn de vi vanligvis søker.
Aldri før har noen fra markedsavdelingen blitt partner i KPMG Rådgivnings- og revisjonsselskapet KPMG gir partnerstatus til sin markeds- og kommunikasjonsdirektør.