Øker bevisstheten om brystkreft blant unge på TikTok Nå i oktober lanserer TikTok, i samarbeid med Brystkreftforeningen og Kreftforeningen, en kampanje for å øke bevisstheten om brystkreft blant unge.
Rosa sløyfe frykter ny Facebook-sensur: – Vårt budskap er ikke seksuelt Rosa sløyfe-kampanjen skal vekke engasjement og spre kunnskap om brystkreft, men kan Facebook igjen stoppe budskapet fra å nå ut?
Donerer 5 kr per solgte rosa burger til Rosa sløyfe 7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen.
– 2024 vil særlig preges av to ting Anders-Oliver Juvodden mener alle som er opptatt av politisk kommunikasjon bør følge med på det amerikanske presidentvalget.
Regjeringen utfordres til handling etter stortingsvedtak om reklameforbud Stortinget har bedt regjeringen om å ha en plan klar i desember, men fristen går straks ut.
Rekordstøtte til Rosa sløyfe – Jeg vil takke alle våre kunder og medlemmer som har vært med å samle inn penger til kampen mot brystkreft.
Samlet inn 3,4 millioner til årets Rosa sløyfe-aksjon Årets Rosa sløyfe-aksjon er nå avsluttet, og Vitusapotek har solgt Rosa sløyfe-effekter for 3 434 032 millioner kroner.
Nå har den tidligere Høyre-politikeren fått drømmejobben – Kreftforeningen har i mange år betydd mye for meg og min familie.
Politikerne reagerer sterkt på Facebooks fjerning av Rosa sløyfe-reklame – Det er på tide noen gir beskejd!
Facebook fjerner all Rosa sløyfe-reklame Siden 1999 har aksjonen bidratt med over 415 millioner kroner til brystkreftsaken.
Influenser tråkker inn penger for Kreftforeningen Oskar Westerlin donerer selv penger for hver kilometer han sykler.
Andreas Høiaas skal jobbe med politisk påvirkning i Kreftforeningen – Denne kunnskapen om utfordringene på området sett fra pasientens og forskningens perspektiv gjør at våre innspill er relevante og verdifulle.
Nye kampanjefilmer viser livsviktige øyeblikk I årets Stjerneaksjon har Kreftforeningen fått filmskaper Aslaug Holm til å dokumentere øyeblikket der kreftpasienter får sitt livs viktigste beskjed.
Farlig trend florerer på TikTok – Trenden strider mot absolutt alt vi anbefaler, forteller pressesjef i Kreftforeningen, Elisabeth Jakobsen.