Eva Sannum mener man som regel bør svare journalister. Men det finnes noen unntak – Dette er det viktig å være bevisst på som intervjuobjekt.
Åpenhet er ikke lenger et valg «Åpenhet er en forutsetning for tillit. Ønsker du å bygge og opprettholde et godt omdømme, er åpenheten ikke lenger valgfri – den er helt nødvendig», skriver Anne-Lise Mørch von der Fehr.
Omdømmeekspert om KrF-bråket: – Det verste man kan tenke seg En offentlig toppkrangel var det siste Kristelig Folkeparti trengte nå, mener Tor Wallin Andreassen.
Blir kommunikasjonsrådgiver med SoMe ansvar i KrF Hedvig Antoinette Halgunset blir KrFs kommunikasjonsrådgiver med ansvar for SoMe.
Han er ny kom-rådgiver i KrFs stortingsgruppe Knut Jørgen Kirkeberg er tidligere fylkesleder i Unge Høyre. Nå blir han en del av kommunikasjonsapparatet til Kristelig Folkeparti.
Så mye tjente PR-folkene på Stortinget i 2022 Her får du oversikt over lønna til PR-folk på Stortinget i fjor.
Ljosland gjør comeback i Apriil PR Tor Andre Ljosland (40) er tilbake som kommunikasjonsrådgiver i Apriil PR.
Reklameeksperten ler av partienes slagord foran mandagens valg: – Ønsketenkning og fjas Reklameekspert sier at de beste slagordene er som poesi. Men han er ikke imponert over de norske partienes slagord.
Apriil henter nok en KrF-topp – Jeg ser virkelig fram til å jobbe tett på næringslivet i regionen, sier Pettersen.
Aksel er ny kommunikasjonssjef i Kirkens Nødhjelp – Jeg er entusiastisk over å få bli en del av dette viktige arbeidet.
For 18 år sidan stod ho utanfor arbeidslivet og lurte på kven som ville ha ho – no har den tidlegare byråden byrja som PR-rådgjevar Éin mann forandra livet til Beate Husa.
Tove Welle Haugland slutter som pressesjef i KrF Tove Welle Haugland gir seg som pressesjef i KrF, og blir den tredje lederen i partiorganisasjonen som forlater partiet på kort tid.
Partiene annonserte for 25 millioner i sosiale medier under valgkampen De ni stortingspartiene brukte over 25 millioner kroner på over 15.000 annonser på Facebook, Instagram og Snapchat i valgkampen 2021. 4 av 5 annonsekroner gikk til Mark Zuckerberg.
Dette sier retorikk-ekspertene om partienes slagord i valgkampen – Hovedinntrykket er at de er hjerteskjærende banale.