Bloom sparket i gang fusjonen med OL-kampanje for Foot Locker Snaue tre uker etter sommerens fusjon i Ahead Group var Bloom ute med sin første, store kampanje under nytt navn.
Fra familietur i Japan til oppussing hjemme Denne kampanjen er den kuleste Kristian har sett i år, og disse bransjepersonene bør du se opp for i fremtiden.
Vil endre alkoholvanene til foreldre med ny kampanje Det å snakke om alkoholvaner er vanskelig. Årets kampanje tar brodden av det ubehagelige, og er en fin icebreaker til å starte samtalen om den vanskelige tematikken.
Kristian Schøning-Kristiansen blir ny kreativ leder i Hyper Etter ett år i rollen som direktør for strategi og merkevare i Hyper, går Kristian Schøning-Kristiansen nå over i rollen som kreativ leder.
Hyper får egen fagleder for AI og ny markedssjef AI-verktøy har blitt en viktig og naturlig del av hverdagen til alle ansatte i byrågruppen.
Tidligere SMFB-sjef går til Hyper Henter avtroppende byråsjef og partner i SMFB, Kristian Schøning-Kristiansen.
SMFB og Dinamo fusjonerer - har store ambisjoner for fremtiden Myntkast bestemte navnet: – At både SMFB- og Dinamo-navnet skal være med fremover er åpenbart. Å forkaste ett av navnene eller lansere et nytt navn nå var aldri oppe til diskusjon, sier Hølje Tefre.
SMFB har sikret seg ny internasjonalt kunde – Å jobbe internasjonalt og spesielt i det amerikanske markedet, er krevende, sier kommersiell leder i SMFB Oscar Michaelsen, om samarbeidet med St. John.
Dette er merkevarene som genererer mest kjærlighet Freia stikker av med seieren. Har hatt samme byråpartner i 16 år.
Ny kunde til SMFB - Dette er en fantastisk spennende oppgave, hvor vi får muligheten til å jobbe med et skikkelig kvalitetsprodukt med store ambisjoner, sier byråsjefen.