Sammenligner bruk av mental helse i markedsføring med grønnvasking Karl-Fredrik Tangen trekker fram flere eksempler på at kommersielle aktører bruker temaet mental helse i sin markedsføring, noe han mener er problematisk.
Ekspert om retorikken fra ordføreren: – Ser ut som PR-folka til Trump har holdt kurs i Lom Justisministeren og ordføreren i Lom kommune bruker sterke ord når de snakker om skolenedleggelsene i Innlandet. Det får retorikk-eksperter til å reagere.
Ekspert reiser større spørsmål om sponsor-trend: – Usikker på om de får verdi for pengene Equinor avslutter samarbeidet med både Skiforbundet og Norges Fotballforbund. Flere mener de vil slite med å finne erstattere på sponsormarkedet.
Nå har Anniken og Anniken landet fast jobb i TRY Råd Kreatørduoen ser fram til å fortsette ferden sammen.
Enorme forskjeller: Så mange flere rådgivere har Oslo enn de andre kommunene Oslo har én rådgiver per 334. ansatte i kommunen. Ingen andre kommuner er i nærheten.
Ekspert om Viaplay-retorikken: – De får nok ikke noe mer sympati Strømmetjenesten har lagt seg på en beinhard linje når de snakker om prisen på sitt eget produkt, og at mange velger å se fotball på ulovlige måter.
Kristiania feirer 110 år med bred markering Kristiania fyller 110 år i 2024. Denne milepælen markeres med en rekke arrangementer og forskningsseminarer gjennom hele året.
Slakter beklagelsen til Marius Borg Høiby: – Det verste du kan gjøre Omdømmeekspert er klokkeklar på hva 27-åringen burde gjort annerledes da han skulle uttale seg til offentligheten for første gang etter pågripelsen.
Influenser om rapport-funn: – Ikke overrasket Flere faktorer påvirker det reklamebaserte innholdet til ulike influensere.
Ekspert om DNB-resultatet: – Viser impotensen i omdømme-målinger Karl-Fredrik Tangen er kritisk til både DNB og omdømme-undersøkelser.
Sigurd skal finne seg jobb som kreatør. Nå henter han inspirasjon i Cannes Han ble nettopp ferdig som student ved Kristiania. Nå skal Sigurd Torrissen ut i et krevende jobbmarked, og håper å få med seg flere verdifulle impulser fra bransjens største festival.
– Det å studere hos oss er ingen «short cut» Høyskolen Kristiania har Norges mest fornøyde markedsføringsstudenter. Magne Johannessen og Kim Bjørnqvist har flere forklaringer på hvorfor det er slik.
Tall fra fire ulike utdanninger: Så mange kommer seg ut i jobb Utdanningene viser varierende tall på hvor mange som lander fast jobb etter endt studie.
Sjonglerer to jobber med studier: – Må brette opp ermene Anniken og Anniken studerer sammen, jobber i Motkraft sammen og har internship i reklamebyrået Hyper sammen. Om noen måneder skal de forsøke å lande faste jobber som kreatører.
Mener omdømmet står på spill: – En situasjon med bare tapere Ingen kommer godt ut av konflikten innad i hopplandslaget, ifølge eksperter.
Krise etter krise i politikken: Dette tror ekspertene om politisk strategi framover Flere folkevalgte politikere har de siste årene opplevd å stå i mediestorm etter pinlige skandaler. Hva kan det bety for politisk kommunikasjon i framtiden?