JCP PRAD setter tryggheten i førersetet med ny Taxifix-funksjon Oslo Taxi har lansert «Trygt hjem-kontakter», en ny funksjon i Taxifix-appen som gir passasjerer en ekstra trygghet. Bak ideen og uttakene står JCP PRAD.
JCP PRAD, Volvo og Trygg Trafikk setter søkelys på dødsfall i trafikken Til en ny opplysningskampanje har Volvo og Trygg Trafikk brukt 113 par sko – ett for hvert menneske som mistet livet på norske veier i fjor. Kampanjens idé og gjennomføring er gjort av JCP PRAD.
JCP PRAD henter Kristoffer Reppen fra Atyp Med nær 20 års erfaring fra byråbransjen melder partner og kreatør i Atyp, Kristoffer Reppen, overgang til JCP PRAD og blir med det selskapets nye rådgiver.
Dobbeltseier for Atyp: – Oi, nå ble det mye følelser her Byrået spilte på følelser og sikret seg dobbeltseier i radioreklamekåringen Sølvmikken for mai måned.