Droppet byråpitchen: – Risikerer å bli et «one-hit-wonder» Veidekke droppet byråpitchen og testet JCP i seks måneder før avtale. Kreativt Forum mener den tradisjonelle konkurransen hører til en svunnen tid og oppfordrer bransjen til å tenke nytt.
JCP skal samarbeide med Veidekke Entreprenøren Veidekke har inngått en samarbeidsavtale med JCP, der både JCP PRAD og JCP Event skal bistå selskapet med konsernkommunikasjon.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
Slik bruker byråene kunstig intelligens i reklame KI-genererte bilder, videoer og lydopptak i reklame er ofte gjenstand for diskusjon. Hvordan bruker byråene de nye verktøyene som dukker opp.
Derfor dropper JCP å være med på kontroversiell pitch – At kriteriene her er såpass snevre gjør det uaktuelt for oss å delta på denne
Lover og regler for AI i reklame: Dette sier byråene Akkurat nå er det ingen klare regler for bruk av generativ kunstig intelligens i reklame. Bør det innføres noen retningslinjer?
JCP PRAD og JCP Event vant to priser i Communicator Awards Tirsdag ble årets vinnere av Communicator Awards kunngjort.
Osloskolen og JCP skal finne nye forbilder I den nye lærerrekrutteringskampanjen for Osloskolen er fokuset å hylle lærere, og vise hvilke forbilder de er for elevene.
Maria Oljemark får ny rolle i JCP Med over 20 år bak seg i JCP, er Maria en av veteranene i JCP-familien.
Vil gjerne ha flere prisutdelinger Lars Eia Kirkholm i JCP mener prisutdelinger er mer enn bare utdeling av heder.
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?
JCP og Samsung med «hemmelig» lansering Denne uken var det duket for lanseringen av Samsung sine nye mobilflaggskip; Galaxy S24-serien. Strategien bak lanseringen var å ikke nevne hvem som var avsender i teaser-kampanjen.
JCP PRAD henter Kristoffer Reppen fra Atyp Med nær 20 års erfaring fra byråbransjen melder partner og kreatør i Atyp, Kristoffer Reppen, overgang til JCP PRAD og blir med det selskapets nye rådgiver.
Osloskolen velger JCP PRAD Utdanningsetaten søkte nylig et byrå som kan hjelpe dem med kommunikasjon og medietjenester for Osloskolen. JCP PRAD vant anbudet.
JCP PRAD står bak lansering av ny Fjällräven-kampanje PR- og reklamebyrået JCP PRAD laget en kampanje for svenske Fjällräven.
Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.