Bare en norsk finalist i årets TikTok Ad Awards VITA og TRY Opt er med og kjemper i utvidet svensk mesterskap i TikTok Ad Awards.
Øker bevisstheten om brystkreft blant unge på TikTok Nå i oktober lanserer TikTok, i samarbeid med Brystkreftforeningen og Kreftforeningen, en kampanje for å øke bevisstheten om brystkreft blant unge.
TikTok etablerer kontor i Norge Samtidig som fersk rapport viser at bruken av TikTok går ned i Norge, etablerer de nytt kontor i Oslo.
TikTok satser på utdanning: Skal lokke flere unge kvinner til tech-bransjen Lanserer tech- og entreprenørkurs i samarbeid med ideell organisasjon.
TikTok Ad Award: Her er de norske nominerte De beste kreative kampanjene på TikTok i Norden skal kåres, og blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
Ny funksjon lar merkevarer vise annonser i TikTok-søk TikTok lanserer Search Ads Toggle i Norge – en ny måte som lar annonsører plassere annonsene sine på TikToks søkeresultatside.
TikTok åpner datasenter på Hamar TikTok styrker europeisk databrukerbeskyttelse med to nye datasentre - i Norge og Irland.
UiO med det eneste norske bidraget i tidenes første TikTok Awards Kan stikke av med seieren i kategorien «Greatest Performance».
Nye TikTok-funksjoner gir mulighet til å tilpasse egen seeropplevelse – Samtidig erkjenner vi at det vi forsøker å oppnå er komplekst, og vi kan gjøre noen feil underveis. Men vårt fokus er alltid å skape den tryggeste og beste opplevelsen, sier Liv Sandberg. i TikTok.
TikTok til KOM24: – Branded Mission vil revolusjonere betalt annonsering Liv Sandberg i TikTok mener den nye tjenesten åpner opp for kreativitet fra hele verden, og håper TikTok blir å se blant løvene i Cannes Lions.
TikTok åpner nordisk kontor i Stockholm Hovedoppgaven til teamet vil bli å støtte merkevarer, annonsører og små og mellomstore bedrifter i å utvikle sin markedsføringstilstedeværelse på TikTok og å øke bevisstheten om plattformen i Norden.