Byråene om nytt lovforslag: – Alle må være sitt ansvar bevisst Bør det komme nye føringer for markedsføring av usunn mat?
Fosseidbråten om salget til ARC:– Som å spille i Champions League På grunn av den betydelige reinvesteringen vil nordmennene få en markant innflytelse i partnerskapet.
Los&Co solgt til Sverige – har store vekstambisjoner i Norden Oceans blir en del av konsulentgrupperingen ARC Arise Consulting.
Marius er ny konseptutvikler i TV 2 Marius Hanstad (42) hentes fra reklamebyrået POL, og er nå i gang som ny konseptutvikler i Marketing, TV 2.
Nytt merkevarebudskap skal styrke Aftenpostens posisjon Aftenposten lanserer i disse dager sitt nye merkevarebudskap, “Forstå hvorfor”. Budskapet er utviklet i samarbeid med Los & Co, og skal minne lesere og abonnenter på at de får noe annet og mer fra Aftenposten.
Los & Co fortsetter innholdssatsingen – henter fra Manus Siri Skaustein blir redaktør i byrået på Vippetangen.
Vinmonopolet-kampanje skal få unge til å vise leg – Vi vil at de unge skal være stolte av seg selv, derfor lagde vi denne kampanjen.
Billigmerket First Price med sin første kampanje: Lover fortsatt lave priser – Det at vi har valgt å bruke penger på markedsføring vil ikke gå utover forbrukerne, sier Nina Brendsrud-Andersen.
Rekordmange bidrag til Magnet Awards – Bredden blant de innsendte casene har vært stor, og det gjør juryens arbeid langt mer spennende og dermed også mer krevende, sier fagdirektør i ANFO Håvard Kvernaas Bakken.
Oslo sliter med stor vannmangel: Slik jobber kommunen med kommunikasjonen for å få folk til å bruke mindre vann – Vi ønsker ikke å legge restriksjoner på Oslos innbyggere, så dette er en påminnelse om at situasjonen er alvorlig. Og det vil i hvert fall vare fram til 2028, sier kommunikasjonssjefen i Vann- og avløpsetaten.
«Nå står vi frem for at du skal tenke deg om» Lanserer kampanje mot diskriminering på bussen Har nylig lansert mangfoldskampanjen «This is how we roll».
Kommunikasjons og informasjonsbransjen har fått 3,2 krise-milliarder fra staten Bransjefolk KOM24 har snakket med sier støtten har betydd mye.
Disse byråene vant kampen om millionkontraktene til Norad Kontraktene har en samlet potensiell verdi på hele 60 millioner kroner,