Byråene om nytt lovforslag: – Alle må være sitt ansvar bevisst Bør det komme nye føringer for markedsføring av usunn mat?
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
Reklame funker dårligere: Han vil finne ut hvorfor Anders Muurman Holm i Morgenstern om de største utfordringene i dagens reklamebransje.
Hundretusener dagsverk borte: Men bransjen vil ikke snakke om hvorfor Særlig sykefraværet blant kvinner stiger.
Egeland brukte god tid før hun valgte Los & Co: – Store nok til å kunne være oppe å nikke med de aller største Tidligere direktør for innholdsmarkedsføring i Publicis Norge, Maria Egeland, bestemte seg på vårparten at tiden var inne for å skifte jobb.
Karl i Los&Co deler hvilke tre bransjeuttrykk han er lei, og hvilke tre som vil prege 2023 – Så mange viktige saker, pakket inn i et så ullent uttrykk som alle kan si og ingen helt skjønner.
Anette skal bygge opp Dr. Dropins markedsavdeling – Jeg har blanke ark og kan bygge opp avdelingen slik det passer Dr. Dropin og ikke være farget av hvordan «vi pleier» å bygge opp en marketing avdeling.
Aftenposten fortsetter kampen mot skråsikkerhet – Vi er mange som sliter med skråsikkerhet av og til, sier sjefredaktør i Aftenposten, Trine Eilertsen.
Tale Gjøvik forlater Los & Co etter bare ett år: – Kunne ikke takke nei til dette – Vi har prøvd å få Tale som kollega hele fem ganger tidligere, sier hennes nye sjef.
16 kjempet om kontrakt med Utdanningsdirektoratet: Disse tre vant Try Råd, JCP PRAD og Los & co landet avtalen.
Los&Co skal «restarte» Osloregionen Målet med kampanjen er blant annet å sikre nye arbeidsplasser og tiltrekke verdens beste talenter for å drive den norske økonomien videre.