Går fra rollen som marketing manager til å bli norgessjef Aleksandra Dybdahl Holthe er ny norgessjef i Lyko.
TikTok-kaos etter Lyko's Goodiebag-løfte Lyko's storslåtte Goodiebag-lovnad i Stockholm endte i kaos, med TikTok-filmede køer og frustrerte kunder som ble stående uten. Administrerende direktør Rickard Lyko unnskylder og trekker seg tilbake etter løftebruddet.
Lyko ypper til «beauty-krig» mot H&M i Oslo Ønsker konkurrenten velkommen med ulike stunts i åpningsuken: – Vår invitasjon må ha forsvunnet i posten, fleiper markedssjefen. – Glad for velkomsten, svarer H&M.
Lyko selger mer enn 40 ulike Sophie Elise-produkter – kommer ikke til å sperre salg ennå Markedssjef i Lyko Norge opplyser at de ikke kommer til å vurdere salgsstopp av Glöd Sophie Elise-produkter før de vet hva som har skjedd, men at de har tett dialog med leverandøren av Glöd.
Emilie skal bygge opp Lyko på TikTok Landet drømmejobben på julaften: – Det er både skummelt og veldig gøy.
Nå vil Lyko satse på TikTok: – Vi hopper på karusellen i fart og ser hva som skjer Satser på TikTok så snart rett person er på plass.
Lyko med sjakk-relatert og leken helside: – En merkevarebyggende aktivitet for oss – Dette var en mulighet til å skape oppmerksomhet rundt en kategori det ikke snakkes så mye om, sier markedssjefen om intim-stuntet.
LYKO med offensiv satsing i Norden – slipper nytt reklamekonsept Den svenske skjønnhetsgiganten tar neste steg for å fremme varemerket.
Markedssjefen i Lyko: – Jeg føler jeg småtryner litt hele tiden – Det jeg tryner mest på i det daglige er når det går litt vel fort i svingene og kommunikasjonen svikter. Sånt blir det lett frustrasjon av, naturligvis.
Slik jakter Lyko influensere Den svenske skjønnhetsspesialisten har en egen Influenser-avdeling som stadig leter etter nye mikro-profiler.
Den svenske skjønnhetsgiganten Lyko, velger JCP som byrå Utvider satsningen i Norge sammen med JCP PRAD og JCP Event.