Mads Hansen medeier i nytt profil- og innholdsbyrå Sammen med tidligere VG-ansatte og komikermiljøet «Humornieu», har flere TV-kjendiser gått inn i et nytt profil- og innholdsbyrå.
Kommunikasjonsprofilene deltar i Forræder: – En no brainer Det gikk ikke spesielt bra da Carina Olset i Corporate Communications skulle bruke kommunikatørevnene for en konkurransefordel.
Mads Hansen dropper Vixen Awards: – Ikke supergira for å bli assosiert med den bransjen Har heller ingen tro på at han stikker av med prisen: – Jeg nekter å tro at VIXEN-juryen vil gi bort prisen som årets influenser til en fyr som kritiserer bransjen.
Derfor støtter Valen-Utvik Mads Hansens «nevemagnet-kalender» Hansens «nevemagnet-kalender» har samlet inn over to millioner kroner – oppfordrer bedrifter til å bidra: – I stedet for å gi bort merch og halvgode matkurver, kunne man heller vurdert å støtte de som virkelig trenger det.
Mads Hansen forlater Max Social – går til Brandpeople – Det er «no hard feelings», sier VGTV-profilen.
Mads Hansen reagerer på influensers Instagramkonkurranse: – Raffinert måte å kjøpe følgere på Lei av måten influensere skaffer seg nye følgere på Instagram.
Mads Hansen til KOM24 om influensere: – Det er dette de lever av - det er klart de skal kunne reglene VGTV-profilen er ikke overrasket over at flere norske influensere har blitt tatt for mangelfull reklamemerking.