Brann snudde fra katastrofe til seiersraid: Slik har markedsavdelingen ridd suksessbølgen – Det er supporterne vi kan takke.
Nedrykk, nachspiel-skandale og tomme tribuner: Slik skal den nye markedsansvarlige i Brann få opp interessen rundt klubben igjen – Det er det som er det kule. Du kan en dag planlegge en Sarpsborg-kamp og dagen etterpå så står hele Medie-Norge utenfor.
«Det blir nok mer båt enn ski i år og jeg har bestemt meg for å forsøke noen nye flasker naturvin og styre unna 3-literen med Amigo» – Planen er å få lest de bøkene jeg skulle ha lest og hogge den veden jeg skulle ha hogget tidligere i år og gå de fjellturene jeg aldri går.
Hadde 100 mill. i markedsføringsbudsjett – Vi var som fritt vilt Da Mads Liabø jobbet i mobilbransjen, forvaltet han et markedsføringsbudsjett på 100 milloner kroner. – De visste vi hadde penger.