Derfor la KPMG om hele Linkedin-strategien sin Konsulentselskapet satser på høy frekvens i antall innlegg.
I år satser Storebrand for fullt på LinkedIn – Ikke lenger bare for dem som er på jobbjakt, men en plattform der vi kan bygge merkevare eksternt og forsterke intern kommunikasjon, sier kommunikasjonsdirektøren.
Storebrand satser tungt på ny visuell satsing, og henter flere fra tv- og mediebransjen Ressursene vil inngå i et nytt spesialistmiljø for videoproduksjon og digitale livesendinger.
Storebrand satser på hybrid kontortid i fremtiden – Det handler om å finne balansen mellom det som fungerer bra for individet, og det som gjør at kollektivet fungerer optimalt, sier kommunikasjonsdirektøren.
Storebrand bygger TV-studioer og satser på et helt nytt videoteam Selskapet satser sterkt på visuell kommunikasjon.
– Som tidligere tabloidjournalist er det gøy å se at mange norske innholdsbyråer har stjålet de beste grepene Bli bedre kjent med kommunikasjonsdirektør Margrethe Assev i Storebrand i #MinJobb-spalten.