Høgskulen på Vestlandet velger Viva Media og Siste Skrik Etter en omfattende anbudskonkurranse har Høgskulen på Vestlandet (HVL) valgt Viva Media Norge som ny partner for digital annonsering.
Tidligere håndballproff blir rådgiver: – Utrolig sterkt tema Karoline Olsen går fra toppidrett til kommunikasjon i Barnekreftforeningen, hvor hun får ansvaret for å lede organisasjonens arbeid med sosiale medier og TV-aksjonen.
POL får fornyet tillit hos Posten: – Vi gikk all in Posten Norge har valgt POL som leverandør av reklamebyråtjenester etter en åpen konkurranse i markedet.
Kristin og kollegaene bruker 300 millioner kroner årlig på markedsføring Slik jobber Norsk Tipping med å markedsføre seg selv i konkurranse med internasjonale pengespillgiganter
Hill+Knowlton-døra åpnet seg på riktig tidspunkt for Bettina – Da det kom signaler om kraftige nedskjæringer, var det naturlig for meg å skifte jobb.
Denne saken er et godt eksempel på kommunikasjonssvikt og en enorm forbrukermakt «Hva er det verste som kan skje om pressemeldingen din høres genial ut i hodet, men det skjer noe på vei ut til folket? Litt samme utfall som Nomi Oslo har opplevd den siste tiden.», skriver Thea Brodersen.
Publicis MSL henter Anette Kjølberg fra This Is Inngår i en større satsing på profilmarkedsføring på tvers av Publicis-byråene Kitchen, Starcom og MSL.
Etter ti år i Trigger, gjør Tonia sitt aller første jobbytte Har fått en helt ny rolle i Elkjøp Nordic.
Nedrykk, nachspiel-skandale og tomme tribuner: Slik skal den nye markedsansvarlige i Brann få opp interessen rundt klubben igjen – Det er det som er det kule. Du kan en dag planlegge en Sarpsborg-kamp og dagen etterpå så står hele Medie-Norge utenfor.