Hun blir ny sjef i Markedssjefene Ellen Bergene-Engen (46) blir ny CEO i Markedssjefene. Hun tiltrer stillingen 1. september 2024.
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
De sier at de har en «master i motgang». Nå satser de og ansetter flere Mverdi spant ut fra Markedssjefene i januar i år. Nå har de knekt koden i Stavanger-området, ifølge dem selv.
Ellen skal gjøre noe litt annet denne påsken: – Love it! Vanligvis drar hun på fjellet, men i år blir det storbyferie.
Hun tror denne egenskapen blir spesielt viktig for kom-folk i 2024 – Vi er forberedt på at det vil fortsette å være utfordrende.
Markedssjefene ti år: – Alle vil ha stabilitet. Vi har erkjent at det aldri blir slik Kjersti Borander og Trine Romskoug startet Markedssjefene sammen. Ti år senere er de opp mot 50 ansatte.
Sju tips for en vellykket kampanje «Med grundig planlegging og kontinuerlig overvåking kan du maksimere sjansene for suksess i dine fremtidige markedskampanjer», skriver Geir Håvardstun.
Markedssjefene har ansatt 14 nye konsulenter: Ser et økende behov etter denne rollen – Mange får et plutselig behov for flere krefter i markedsavdelingen, og da kan vi raskt komme inn å dekke behovet.
– Arbeidsgivere må ta et alvorlig dypdykk i seg selv «Kommunikasjon og markedsføring er fagfelt som kronisk kommer til kort i de fleste organisasjoner. Forventningene er ofte utopiske, men forutsetningene begredelige. Hvorfor er dette så vanlig i så mange selskaper?», skriver sier PR-sjefen i Easee, Kenneth Bjerga.
Trine i Markedssjefene mener markedsførere bør skjerpe seg – Det er viktig at vi som bransje ser hvordan vi jobber og hva vi kan gjøre annerledes, sier Trine Kolbjørnsen i Markedssjefene.
Ansettelsesbonanza hos Markedssjefene – har ansatt 14 nye personer Skulle styrke laget med inntil ni nye personer: – Det var mange gode kandidater, og underveis i prosessen så vi at det var hensiktsmessig å ansette flere for å dekke opp for fremtidige behov, sier styreleder.
– Vipps-språket har blitt en del av kulturen Unngår bevisst en type ord: – Det er skikkelig fy fy hos oss.
Flere av Markedssjefenes kunder ønsker seg «Vipps-språket» Elin Scott forteller hvorfor tone of voice er så viktig, og mener den samme stemmen kan brukes i alle kanaler.
Markedssjefene lanserer den nye tjenesten «Mal til markedsplan» – Legger tilrette for et godt malverk som gjør det enklere å planlegge og gjennomføre markedsføringen.
Markedssjefene: – Vi er utsolgt Byrået har lyst ut syv stillinger, men håper på å ansette enda flere.
Gir seg i Apriil etter 13 år: – Markedssjefene ble rett og slett uimotståelige Janne Rosenberg ønsket nye utfordringer, men måtte likevel gå noen runder med seg selv før hun søkte på en ny jobb.