Atferdsbyrå mer enn doblet veksten på to år: Nå planlegger de flere ansettelser Nudgelab som spesialiserer seg på å endre atferd på vegne av sine kunder opplever økt etterspørsel og vekst.
Det holder ikke å være modig markedssjef alene «For oss som brenner for kreativitet, er dette smertefullt å se på – spesielt når løsningen er rett foran oss», skriver Lene Ljødal i dette innlegget.
Han blir dentsus nye leder for strategi i Norge Håkon Halvorsen Wik var markedsdirektør i Oda, nå går han til dentsu Norge.
TikTok blir en del av Wee.no sin markedsstrategi – Vi forventet ikke at TikTok skulle være en så effektiv kanal for å nå utstyrs- og maskinkunder, sier markedssjef i Wee.no, Vivian Wee Flatnes.
Tar over roret i TRY Innhold Madeleine Strand er ny leder av TRY Innhold og mener godt innhold krever solid kjennskap til strategien.
Brann snudde fra katastrofe til seiersraid: Slik har markedsavdelingen ridd suksessbølgen – Det er supporterne vi kan takke.
The Well velger Nucleus som nytt PR-byrå Nordens største spa- og hotellresort, har valgt kommunikasjonsbyrået Nucleus som sin nye PR-partner etter en byråkonkurranse.
Event Partner henter tilbake tidligere ansatt som ny rådgiver og partner Jonas Kaasa Arntsen går inn i rollen som rådgiver og partner i byrået.
Sparebanken Vest deler ut over én milliard i kundeutbytte til kundene – lager film med Trigger For femte gang deler Sparebanken Vest ut kundeutbytte til sine kunder. Hvor mye kundene får i utbytte blir kommunisert i en personalisert video.
Ole Johan Lindøe utnevnt som ny leder for Columbus Digital Commerce Prøver å forsterke sin posisjon innen netthandel og digitale kundeopplevelser.