Dette byrået arrangerer en årlig festival som samler 7500 publikummere Byråsjefen snakker om framtida til festivalen og hva som har gjort størst inntrykk på han.
Merker krisen i bransjen – blir nedringt av jobbsøkere – Jeg har ikke opplevd å få så mye tekstmeldinger og spørsmål om stillingene våre fra folk utenbys som vi har fått nå.
Deadline utvider med amerikanske krefter for å styrke filmteamet i Harstad Drømmer om å lage film fra sin nye hjemby.
Deadline utvider til Harstad: – Vi må være der de flinke folkene er – Etableringa handler først og fremst om at det er flinke folk i Harstad nå som vil jobbe hos oss.
«I mine øyne er også dette en styrking av håndverket, etter som det blir vanskeligere å erstatte folk med filter» «Yess, dette er BRA!», skriver Martin Meisterlin.
Martin måtte gjennom tre nødpass før han klarte å skaffe seg ordentlig pass Årets sommerprogram for han består av soling, PokemonGo (å, ja da) og rødvin på kveldene.
Deadline har laget ny visuell identitet for Øksnes kommune – Det handler om å gjøre kommunikasjonen enkel å forstå, for de som skal forstå den.
Nå kan folk komme på kontorene igjen. Dette gjør byråene – Vi starter med litt kardemommelov-tilnærming til dette
Karina Hvidsten ansatt i Deadline media – Jeg vil ha særlig fokus på hvordan vi kan ha et bevisst bruk av brukervennlig design, som kan forsterke filmens verdi på mobile enheter.
Skal lage Nord-Norges største kompetansemiljø innen visuell kommunikasjon – For oss er det nesten viktigere at vi jobber med kunder som tør å la seg utfordre og gjøre tøffe ting.