Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
Samsung med storsatsing på Colosseum Kino Samsung Electronics Norge og Egmont-selskapene Nordisk Film Kino og Media Direct Norge (MDN) har inngått en stor eksponeringsavtale knyttet til Colosseum Kino i Oslo.
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Hyundai kupper Colosseum kino og Oslo S for lansering: – Vi slår på stortromma – Morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra.
Media Direct Norge styrker satsingen på event Pierre Anderson går inn som ny key account manager og styrker event-teamet hos Media Direct Norge (MDN).
Snapchat stakk av med seieren i årets Kanalbattle Martin Wenstad Janssen og Per Christian Teslo sørget for Kanalbattle-seier og fikk skryt for lydlogo – Duoen fikk umiddelbar interesse fra TINE: – Kanskje dette blir lansert en gang.
Media Direct Norge utsolgt for kinoreklame i 2022 Media Direct Norge (MDN) har besluttet å sette sluttstrek for salg av kinoreklame ut året.
Reklamebæreren kino er i ferd med å bli friskmeldt «Kino har startet oppturen og er prosentvinneren i reklamemarkedet.», skriver Salgs- og markedssjef i Media Direct Norge, Christer Solberg.
Nå er Media Direct Norge utsolgt for kinoreklame – Dette er jo et luksusproblem som vi ikke hadde drømt om, sier markedssjefen.
Omsetningen for kinoreklame har endelig snudd: – Det har vært beintøft Media Direct Norge med høyere omsetning i oktober enn samme måned i 2019.
Gleder seg til å selge kinoreklame igjen – Kino som mediekanal er nok den hardest rammede av samtlige mediekanaler.