Jakten på oppmerksomhet «Spørsmålet om oppmerksomhet aldri har vært mer aktuelt», skriver Ida Josefine Ohren.
Christine og Alexander skal lede SoMe-arbeidet i Group M Nexus – Vi mener at det er to områder som betyr like mye
Nucleus styrker seg i bredden med tre nye – Et viktig grep for å fortsette dette gode arbeidet, er å styrke kapasiteten innenfor alle fagdisiplinene våre.
Mediacoms internprogram er tilbake: Får søkere fra alle store studiesteder – Vi tok en pause i 2021, så vi ble veldig glad for den enorme responsen i markedet, sier ansvarlig for internprogrammet i Mediacom, Tord Sollie.
Nyt Norge resirkulerer: Spiller reklamefilmen baklengs – Mange kan nok kjenne seg igjen i at mye har føltes litt bakvendt i det siste, og nettopp derfor likte vi denne ideen.
Jannicke Josefsson-Ruud forlater Apriil PR Oslo og går til Maverix Blir gjenforent med gammel kollega.
– Jeg har savnet den hektiske byråhverdagen We Are Live satser stort på performance, nå er Ola Tangen hentet inn for å styrke satsingen ytterligere.
Acceleration blir Google sin største partner GroupM lanserer nå Acceleration som eget byrå i sin portefølje i Norden.
Vant historiens første Byråbattle – Jeg håper i dag at vi har skapt en arena hvor vi virkelig kan bli kjent med, utfordre og lære av byråene, sier daglig leder i MFO.