Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Blir Head of Marketing hos Nordisk Film Kino Tina Weiby er ansatt som Head of Marketing hos Nordisk Film Kino. Hun kommer fra en stilling som markedssjef hos Coop Norge SA.
BT: Nå får Kruse Larsen-rådgiveren endelig bli finansbyråd i Bergen Konen må flytte hjem til Bergen for at Jacob Mæhle skal bli finansbyråd i Bergen.
– Det er utfordrende om publikum ikke opplever det som all right å sitte og se reklamen Sjefen for Capa Kinoreklame innrømmer de har utfordringer med folk som kommer seint for å slippe reklamen. Men de jobber med tiltak for å få fulle saler.
Navneforvirring etter Schibsted-splitten Schibsted-splittelsen har skapt stor forvirring – både i mediene og i selskapene selv.
Martina Göransson blir administrerende direktør i Podme Martina Göransson blir administrerende direktør for strømmetjenesten og podkastprodusenten Podme, og tar dermed over ledelsen etter Johan Strömberg. Hun kommer fra stillingen som COO i Schibsted Marketplaces.
Har tapt 100 millioner kroner på podkast-satsing på tre år Driftsinntektene øker, men det gjør også underskuddet for Schibsteds podkast-satsing.
Gull til Amedia i INMA Global Media Awards Det er ikke bare INMA som har bitt seg merke i den kommersielle produktutviklingen hos Amedia.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
Stavanger Aftenblad har valgt nytt byrå Aftenbladet, som de kalles på folkemunne, vendte nylig tilbake som kunde i Fasett.
Derfor satser NRK hardere på internkommunikasjon – Vi trenger å henge bedre sammen. Og vi trenger å henge sammen i et litt raskere tempo enn før.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
Har vi gått bort fra rådgivning? «Jeg valgte kommunikasjon som fagfelt fordi jeg selv mener jeg har kunnskapen til å føre andre på rett vei, der hvor deres kunnskapsfelt ligger et annet sted. », skriver Siri Løkting Carlsen i dette innlegget.
TV 2 har kuttet 400 millioner i kostnader – slik blir kom-avdelingen påvirket – Dette hadde ikke vært mulig uten tett og god dialog med medarbeiderne.
Så mye gikk reklameomsetningen ned med i 2023 En halv milliard kroner er borte. Forventer ikke vekst i 2024.
Bring og POL løfter direkte markedsføring til reality-stjernestatus i verdens første DM-reality I DM-mesterskapet konkurrerer fire team fra reklame- og mediebransjen om hvem som er best i direkte markedsføring.