Schjærven: – Vi har fått noen på trynet Det siste året har vært preget av nedbemanning og permitteringer i Schærven reklamebyrå. Men nå ser de lyst på framtiden igjen.
Radio Metro styrker samarbeidet med mediebyråer Radio Metro har nylig gjennomført flere møter med ledende mediebyråer i samarbeid med Kantar Media for å fremme en dypere forståelse av lokalradioens rolle i dagens medielandskap.
Metas kontroversielle reklame-grep: Dette sier mediebyråene Meta innfører fullskjerm-reklamer for å kontre EU-granskningen. Det er det delte meninger om blant mediebyråene.
In Sight blir mediebyrå for Maxbo In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.
Flyktninghjelpen og OMD inngår samarbeid Gjennom et nytt pro bono samarbeid vil mediebyrået OMD bistå Flyktninghjelpen med strategi, rådgivning og plassering i eksterne kanaler.
Citycon går til Re:Media Nå har det børsnoterte selskapet valgt Re:Media som mediebyrå for sine kjøpesentre i Norge.
– «Lykke til» er vel egentlig det jeg vil si til dere i salen Christer Ljones leverte både optimisme og pessimisme fra scenen på Mediedagen.
Cathrine Jarning blir ny leder for Re:Media Schjærven-konsernet øker konkurransekraften, og nå kommer nok en nyhet fra konsernsjef Ståle Schjærven.
WAL fyller ti år: – Vi har ikke fått noe gratis Skal feire seg selv en uke til endes i nye lokaler. Men veien for å komme dit har vært lang.
Vant pitch: Carat skal jobbe med Elkjøp i hele Norden Kaller det for banebrytende arbeid i hele Norden.
Nå vil og Mediebyråforeningen til Arendal For første gang skal Mediebyråforeningen være synlige i Arendal i år.
Jan Berthrand Danielsen blir ny EssenceMediacom-sjef – Har fått mer og mer lyst på jobben hver gang jeg har snakket med dem.
Måtte slåss mot reklamebyråene. Nå fyller Carat 50 år i Norge Carat ble etablert i Norge i 1974. I år fyller de 50 år, og fikk storfint besøk fra toppledelsen i selskapet.
WAL passerer 100 millioner kroner i byråinntekt for første gang Omsetningen går ned, men byråinntekten stiger.
UM henter Ståle Westby som byråleder Bransjeprofil overtar roret og skal etablere UM som fremtidens mediebyrå.