Radio Metro styrker samarbeidet med mediebyråer Radio Metro har nylig gjennomført flere møter med ledende mediebyråer i samarbeid med Kantar Media for å fremme en dypere forståelse av lokalradioens rolle i dagens medielandskap.
Anbudsveilederen slanket kraftig – ANFO-sjefen endelig fornøyd Kritiserte anbudsveilederen for å være for omfattende – nå sier Jan Morten Drange seg fornøyd med kortversjonen.
Tipsene som kan sikre norske løver i Cannes Lions Eddie D'sa og Beathe Stangeland Eide gir deg «How to Hack Cannes Lions».
Mediebarometeret: Nedgangen fortsetter Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en liten nedgang etter årets fem første måneder.
Mediebyråsjefene: Slik blir 2024 Utviklingen i annonsemarkedet, de største utfordringene og mulighetene fremover. Her gir mediebyråsjefene sitt syn på 2024.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
70 millioner reklamekroner er borte på tre måneder Første kvartal var tungt for norsk reklamebransje.