Camilla Gåre om kunsten: – Mer avkledd, åpen og tilgjengelig Daglig leder i Mediebyråforeningen, Camilla Gåre, finner inspirasjon og balanse i kunsten – et fristed der alt er synlig og autentisk.
Så mye har reklamemarkedet vokst med i år November var en slapp måned, men året under ett viser vekst.
Medieinvesteringene fortsetter i pluss Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en oppgang på 2,2 prosent etter årets 10 første måneder. Men tallene for oktober deler de ikke.
Anbudsveilederen slanket kraftig – ANFO-sjefen endelig fornøyd Kritiserte anbudsveilederen for å være for omfattende – nå sier Jan Morten Drange seg fornøyd med kortversjonen.
Tipsene som kan sikre norske løver i Cannes Lions Eddie D'sa og Beathe Stangeland Eide gir deg «How to Hack Cannes Lions».
Mediebyråforeningen tar over Young Lions Digital Tar over etter INMA som tidligere har vært i førersetet for den samme kategorien.
Mediebyråforeningen lanserer kortversjon av anbudsveilederen Den nye veilederen er kuttet fra 3 209 ord til 970, opplyser de i en pressemelding.
– Har rett og slett blitt mye vanskeligere å være CMO enn tidligere Ricardo Cuilenheim i dentsu står bak det faglige opplegget i Veivalg 1. Deltakere fra flere ulike byråer får bryne seg på oppgaver og diskutere problemstillinger sammen.
Endelig vekst: Medieinvesteringene opp med snaue 4 prosent Vekst i september. – Men samtidig må vi huske på at september i fjor var en nokså svak måned.
Mediebyråforeningen relanserer Mediebarometeret Vil nå tilby omsetningstall i mediekanalene på bransjenivå.
– «Lykke til» er vel egentlig det jeg vil si til dere i salen Christer Ljones leverte både optimisme og pessimisme fra scenen på Mediedagen.
Derfor takker influenseren nei til lukrative samarbeid – Kjappe penger lønner seg aldri, sier Ida Gran-Jansen.
Fikk kritikk for omfattende veileder – nå kommer en kortere versjon Mediebyråforeningen tar grep for å gjøre anbudsveilederen sin mer forståelig.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
ANFO-sjefen kritisk til nye pitche-føringer: – For omfattende Ny veileder skaper diskusjon mellom bransjeforeningene.
Mediebyråforeningen har anbudsveileder klar Mediebyråforeningen har gjennom 2024 jobbet grundig med å utvikle en anbudsveileder for å gjennomføre best mulige anbudsprosesser for innkjøp av mediebyråtjenester.
Mediebyråforeningen har allerede begynt å tenke på Arendalsuka 2025 Deres første tur til Arendal har gjort dem gira på mer.