Meri Wiik – vi er helt enige: Linkedin er ikke stedet for å kontrollere de ansatte. Det er heller ikke Narify «Vi skal være de første til å innrømme at ordvalget vårt ikke var det beste. Det vi skal gi bedrifter, er oversikt. », skriver Kjetil Hundhammer i Narify.
Det er hjerteskjærende å se hvor tøft sponsormarkedet har blitt i Norge «Samarbeid med idrettsutøvere gir en unik mulighet for bedrifter til å knytte seg til prestasjon, lidenskap, og synlighet både nasjonalt og internasjonalt», skriver Emil Heyerdahl.
Statlig barnevern sine ti bud på LinkedIn «Gitt sektfornemmelsen enkelte får av LinkedIn, deler vi argumentene som våre ti bud», skriver Espen Skran og Irene Ovlien Snellinge i dette innlegget.
Jeg blir litt provosert av disse 8 minuttene «Hvert år når temaet for Verdensdagen for psykisk helse avsløres, vrenger det seg litt inni meg», skriver Christine Krieg i dette innlegget.
Finnes det «modig» reklame? «Nyere forskning (det vil si min daglige gjennomgang av kommentarfelt på Linkedin) viser at «modig» oftere og oftere brukes om reklamekampanjer. Det er et ord som klør meg feil vei», skriver Jørgen Bakke Fredriksen i dette innlegget.
Ingen fortjener en tullejobb «Godt kommunikasjonsarbeid har stor verdi, men det er ikke gitt at alle ser det. », skriver Ole Christian Apeland.
Høyre-Cato advarer mot USA-tendenser i den norske valgkampen: «La oss håpe alle partier det neste året gjør sitt ytterste» «Den lange valgkampen her hjemme går straks i gang. La oss håpe alle partier det neste året gjør sitt ytterste for å ikke spille på de strengene det har blitt spilt på i USA.», skriver Cato Husabø Fossen