Sluttet som kom-sjef: Nå har han endelig fått fart på snacks-drømmen Kristian Fredheim er en erfaren PR-mann. Det får han også bruk for når han skal markedsføre Wabba.
Meny fjerner logo etter kritikk Matvarekjeden merket en vare med som «matskatt», og ble utsatt for kritikk.
MENY er årets hovedsponsor for Holmenkollstafetten På lørdag går Holmenkollstafetten av stabelen i Oslo. Som årets tittelsponsor blir MENY synlig over hele byen. De har også sørget for rekorddeltakelse for stafetten.
Hanne-Lene logget av en uke: – Burde gjøre det oftere Da hun og ektemannen feiret ti års bryllupsdag, tok hun seg fri fra sosiale medier og e-post i en uke. Turen gikk til Mauritius, men influenseren innrømmer at hun føler på flyskam: – Det er litt bitter sweet.
Meny får Linkedin-hjelp av Carat – En naturlig del av vår merkevarebygging, sier ansvarlig for sosiale medier i Meny Thea Bergerud.
MENY inngår samarbeid med Norges største vegetarinfluenser 4 av 10 kvinner tenker på miljøet når de handler mat. Disse ønsker MENY å nå.
Disse fem skal knive om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren krones med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Dette gjør matvarekjedene for å markere avstand fra krigen i Ukraina Kommunikasjonssjef i NorgesGruppen sier tiltakene ikke er ment for å skade konkrete merkevarer.
Liten Film har vokst seg større – skifter navn til Narrativ Produksjonsselskapet relanseres som et minibyrå: – Jeg er overbevist om at minibyråene vil bli langt flere de kommende årene, sier partner.
Kommunikasjonssjefen i Meny: – Jeg blir innimellom oppgitt over medias tidvis ensidige fokus kun på priser Hun deler også hvem hun har latt seg inspirere av den siste tiden.