TikTok-trend gir ellevill etterspørsel Over natta ble frosne granatepler en av REMA 1000s mest etterspurte varer – og det hele startet på TikTok. Nå svarer dagligvarekjeden med både produktutvikling og tett overvåking av sosiale medier.
Flytoget med ny reklamekampanje: Dropper bagasjen – bokstavelig talt Nytt tilbud skal gjøre reisen til Oslo lufthavn enklere for passasjerene.
Rosser styrker merkevaren til Norsk Dun – Med skjerpet strategi og ny visuell profil skal Rosser og Norsk Dun gi nordmenn fabelaktig søvn.
Vipps leker med toppmøte: – Kan terskelen egentlig bli lav nok? – Vi prøver å legge oss så nær det teite som mulig, men uten å være på den gale siden, sier Vipps’ «skrivejente» etter å ha laget et innlegg om Jonas Gahr Støre og nordiske statsledere.
Rørosmeieriet lanserer ny kampanje: «Mjølk er mer enn melk» Rørosmeieriet ønsker med sin nye kampanje, utviklet av byrået Molo&Co, å inspirere flere forbrukere til å velge naturlige og lite bearbeidede matprodukter. Kampanjen bygger på meieriets økologiske profil og bærekraftige verdier.
Norwegian glimter til etter influenser-drama: – Målet er ikke å henge ut noen Da influenser-tvillingene Vita og Wanda Mashadi havnet i en blits-krangel på restaurant, kastet Norwegian seg på med et humoristisk innlegg – som nå går viralt.
Slettvoll velger Molo & Co – Viktig at vi har en solid plattform når vi nå tar steget videre ut i Europa, forteller Head of Brand, Liv Norun Moe.
Cecilia Brækhus legger boksehanskene på hylla – satser på ny karriere med HER HER, plattformen for kvinnelige gründere og ledere, har inngått et samarbeid med boksedronningen Cecilia Brækhus. Sammen skal de jobbe for å styrke hennes merkevare, utvikle foredrag og seminarer, og organisere hennes siste og mest historiske kamp.
NITO med ny visuell identitet I ny drakt skal NITO styrke sin posisjon som en moderne og tydelig aktør i det norske fagforeningslandskapet. Den visuelle profilen er utviklet i samarbeid med Publicis Kitchen.
Droppet byråpitchen: – Risikerer å bli et «one-hit-wonder» Veidekke droppet byråpitchen og testet JCP i seks måneder før avtale. Kreativt Forum mener den tradisjonelle konkurransen hører til en svunnen tid og oppfordrer bransjen til å tenke nytt.
Sindre Ræder ny partner i Cruit Cruit styrker sitt team med Sindre Ræder som ny partner og leder for strategi, innovasjon og merkevare.
– Alle merkevarer har en posisjon, men ikke alle posisjoner er gode Christian Søgaard vil knuse flere myter om merkevarebygging.
Reagerer på valget av navn til ny storbank: – Kan være uheldig Ekspertene er delte i synet på den navnet til den nye storbanken.
Derfor takker influenseren nei til lukrative samarbeid – Kjappe penger lønner seg aldri, sier Ida Gran-Jansen.
Hun er ny merkevaresjef for Coop-merkevaren Marie Pedersen har jobbet i konsernet siden 2018, og får nå mer ansvar.
Scandinavian Explorer vil satse internasjonalt Turistene kjøper klærne deres i Norge, nå vil de og møte dem på hjemmemarkedet.
Hev ut brannfakkel om merkevare: – De fleste produkter er helt like Professor Marcus Collins var dønn ærlig foran sine kolleger i Cannes.