Fjordkraft lanserer ny sponsorstrategi Fjordkraft ønsker å bidra til inkluderende arenaer for alle, og har lansert en bred kampanje for å tydeliggjøre denne rollen.
Sindre Ræder ny partner i Cruit Cruit styrker sitt team med Sindre Ræder som ny partner og leder for strategi, innovasjon og merkevare.
Eat. Sleep. Play. Repeat. «Tør merkevaren din å leke i sosiale medier?», spør Andrea Brygard i dette innlegget.
Grunnla Making Waves – Nå skal Eiliv få fart på ny techgigant Dette er kommunikasjonsplanen for nye 99x.
Fire norske Red Dot-vinnere Knowit Experience hentet denne helgen hjem to priser i den prestisjefylte designkonkurransen Red Dot Awards i Berlin, for rebranding og fontdesign for Storebrand.
Partnerstudio lanserer podkast med Kondomeriet: – En våt drøm I dag lanserer Kondomeriet «Puteprat» – en ærlig og filterløs podkast som tar dine spørsmål rundt sex og samliv på alvor.
– Alle merkevarer har en posisjon, men ikke alle posisjoner er gode Christian Søgaard vil knuse flere myter om merkevarebygging.
Ble årets merkevarepodkast: – Stor fjær i hatten for WAL WALs prisvinnende podkast markerer et viktig steg for kommersielle podkaster i merkevarebygging, sier Christian Bernt i WAL.
BOLT henter to nye senior designere Det kreative designbyrået henter Anne-Cathrine Holm og Gareth Hale fra FOLL Reklamebyrå.
– Vi er sinnssykt forskjellige, men vi har også en felles visjon et sted En livskrise førte til at Terje André Helgheim måtte ta grep om livet sitt. Nå starter han nytt byrå sammen med Peder Haugfos.
Utvider teamet for strategisk kommunikasjon og omdømmebygging Doxacom har ansatt Laila Gjerdsbakk som ny rådgiver.
Finnes det «modig» reklame? «Nyere forskning (det vil si min daglige gjennomgang av kommentarfelt på Linkedin) viser at «modig» oftere og oftere brukes om reklamekampanjer. Det er et ord som klør meg feil vei», skriver Jørgen Bakke Fredriksen i dette innlegget.
Reagerer på valget av navn til ny storbank: – Kan være uheldig Ekspertene er delte i synet på den navnet til den nye storbanken.
Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
Ny undersøkelse: Flere norske toppledere vil drive merkevarebygging Men de vil ikke høre på forskningen.