Blå Kors med ny visuell identitet – samler alle virksomhetene under én merkevare – Målet er å knytte de mange ulike tilbudene og virksomhetene inn under en felles merkevare-paraply. Dette vil også over tid være mer kostnadseffektivt, sier marked- og kommunikasjonssjefen i Blå Kors.
Fete typer vant rammeavtale og sikrer seg millioninntekt Byrået var blant de 23 leverandørene som meldte interesse. Sikrer seg inntekter rundt seks millioner fordelt over fire år.
Fete Typer avbrøt ferien: – Vi hadde for mange prosjekter som ikke kunne ligge på vent Byråleder Mette Brekke Hansen skjønte raskt at de måtte ha en ny løsning på ferieplanen i år.
Fete typer gikk i 0: – I 2020 prioriterte vi å ikke permittere fremfor overskudd Fete Typer fikk brukt pandemien til å lage seg en ny visuell profil. Nå tror de på et enda bedre 2021.
Fete Typer skal utvikle merkevaren til Blå Kors Typene skal videreutvikle merkevaren og den visuelle identiteten til organisasjonen.