Triumferte i Kanalbattle: – Skyhøyt nivå Schibsted danket ut konkurrentene i Kanalbattle. Irma Jacobsen forklarer hva som gjorde dem best.
Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
MFO overtar 8 minutes – Vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte.
Markedsførere møtes til speed-dating Bransjeforeningen har arrangert sin første MFO Speed (up) Date, hvor medlemmer ikke kom for å lære av foredragsholdere på scenen, men snarere av hverandre.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.
MFO måtte avlyse Byråbattle: – Byråene hadde ikke kapasitet – 2024 virker å være et spesielt år for alle, sier MFO-lederen.
Årets markedsfører: – Det har vært en del interne kamper Hun er helt fersk i jobben, han fløy inn fra Indonesia for å få med seg prisutdelingen. Nå har de sikret seg én million markedsføringskroner.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Stereo Skis skilansering ble til OL-satsing Det norske skimerket Stereo Skis og alpinlegenden Kjetil Andre Aamodt ønsket hjelp med å lansere sine nye racingski.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Årets pitcher: – Ingen kan slå oss Kanalenes viktigste pitch i løpet av året ble presentert i går. Her er noen av bidragene:
Vant for andre år på rad: – Har ikke tenkt å gi andre muligheten neste år Martin Wenstad Janssen og Haakon Gedde-Dahl i Snap var storfornøyde etter seier i Kanalbattle.
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Flere vil kjøpe mer fra markedsføringsbyråer framover: – Overraskende Flere bedrifter sier de vil sette av mer penger til ekstern hjelp på markedsføring framover.
MFO-lederen: – Vi kan nå mye lenger enn bare Oslo og Østlandet Daglig leder, Ida Cecilie Wille, gleder seg til høsten. Etter hvert kan MFO også bevege seg utenfor hovedstaden.
Max Social-sjefen om influenser-markedsføring: – Mange bommer på disse tre punktene Cecilie Sørum Eriksrud mener mange trår feil når de skal få ut reklame-potensialet i samarbeid med influensere.