Mener Forbrukertilsynet ikke er strenge nok mot grønnvasking – Det skal svi og fare med løgn, sier lederen i Framtiden i våre hender, som etterspør avskrekkende sanksjoner mot villende markedsføring.
Dette er kom-rådgiveren som hjelper deg på togferie i sommer Kristian Skjellum Aas har jobbet med kommunikasjon i over 20 år. Men det er trolig gjennom en Facebook-gruppe om tog flest av oss kjenner til han.
Gina Tricot og Bianca Ingrosso anklages for grønnvasking Sammen lanserte de klimakampanjen «Gina Tricot Forest». Men nå anklages de for grønnvasking.
– Folk må slutte å lage kleine arrangementer Tidligere Netlife-ansatte, Synnøve Sagafos og Marte Brennbakken, har gått sammen om å grunnlegge sitt eget eventbyrå.
Jenny Marie Baksaas er ny kom-rådgiver i Greenpeace Forlater journalistikken og går til global miljøorganisasjon.
Hyper skal gjøre norsk forskningsinstitutt verdenskjent Med en rykende fersk identitet og merkevareplattform utformet av Hyper, skal det norske instituttet settes på verdenskartet.
Går til miljøkamp med Trigger på laget Handelens Miljøfond og NFF går nå ut med en felles kampanje. Valget for samarbeidspartner falt på Trigger, etter konkurranse med flere andre byråer.
– Det er vanskelig å ta bærekraftige valg Med en felles innsats kan kommunikasjonsfolk bidra til raskere omstilling mot en bærekraftig fremtid.
Dette synes MDG er vanskeligst med å drive valgkamp – Jeg skulle av og til ønske at året var 1982 – og ikke 2023.
Ludvig fra Flåklypa skal holde Norge Rent 50 år etter sin maskot-debut for en ryddeaksjon, skal det folkekjære pinnsvinet nok en gang motivere til godt miljøvett.
Odin Oddekalv Skogen sluttet på videregående skole for å drive med kommunikasjon Da høvdingen gikk bort, var det eneste som føltes riktig å dra hjem og jobbe med sin bror.