Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.
Mills og TV 2 rekordtidlig ute med nytt samarbeid – TV 2 er Mills’ viktigste mediesamarbeidspartner, og det har stor verdi for oss å lande denne avtalen tidlig, sier Jenný Rut Sigurgeirsdóttir.
Flere av Mills sine summer interns sikrer seg fast jobb – Et godt eksempel på at summer intern-ordningen vi har i Mills fungerer.
Begge begynte som summer interns i Mills - jobber som produktsjef og KAM i dag Mills åpner markedsavdelingen for nye interns denne sommeren.
Hege Rognlien går fra eget byrå til REMA 1000 REMA 1000 ansetter Hege Rognlien til å lede dagligvarekjedens arbeid med kommunikasjon- og pressearbeid.
Siren og Rebekka er Mills sine summer interns – De har rykende fersk fagkunnskap som de bruker til å løse oppgavene de jobber med, sier HR-sjef i Mills, Astrid Grimstad.
Oslo-byrået Høien har modernisert Mills Designbyrået fikk oppgaven med å tydeliggjøre merkelogo og elementer på tvers av hele Mills-porteføljen.
Mills skal kåre en «Lokal stjerne» hjemme på Grünerløkka – Mills begynte i det små her ved Sofienbergparken, og er i dag et stort skandinavisk konsern. Det er flott å kunne gi noe tilbake til nærmiljøet, sier markedsdirektøren.
Mills henter fra Tine og Mondelez Frode Fimreite og Marthe Romnes er siste tilskudd og går inn i sentrale roller i Mills på Grünerløkka.
– 2022 må bli året hvor korona roer reka og Lyn rykker opp! Korona legger en demper på julefeiringen, men håper på digitalt besøk av nissen.
Mills satser mer på kommunikasjon om folkehelse –Vi skal snakke mer om hvor viktig kosthold er, og hvordan små grep kan gi store utslag, sier helse- og ernæringssjefen.
Mills med hemmelig stunt i Oslo: Delte ut 200 000 kroner til kriserammede bedrifter – At dette betydde så mye kunne vi ikke forutsett.