Rentenerver i reklame-Norge: – Om kaken krymper, tar vi en større bit! I dag får vi vite om renten går ned, blir som i dag eller i verste fall kommer til å gå opp. I reklamebyråene venter man i spenning.
Cobrief vil revolusjonere anbud – vokser uten å hente penger – Nå har vi de aller fleste byråene på kundelisten.
Prisras for Morgenstern på ANFO Effekt: – Helt fantastisk! Byrået hadde en fin kveld, og satser på å følge opp på Gullblyanten neste uke.
Studenter konkurrerte om den «dumleste» sjekkereplikken Under en mappevisning hos Morgenstern fikk studenter 48 timer til å løse en reell SoMe-brief for Deli de Luca og Dumle. To team gikk til topps med en idé om å finne den «dumleste» sjekkereplikken til valentinsdagen.
Slik får du jobb som kreatør Etablerte kreatører deler sine erfaringer og meninger om hvordan man kan lykkes i yrket.
Morgenstern tok sin tredje Gullfisk på rad: – Jeg turte ikke å håpe på det en gang Fulltreffer igjen! Morgenstern sikret seg Gullfisken for tredje år på rad – kreatørduoen Anders Muurman Holm og Sebastian Prestø kan nå kalle det en tradisjon.
Morgenstern vant Gullfisken 2024 Reklamebransjens store prisfest er over, og TV 2-seerne har stemt frem Morgenstern for Ice som årets Gullfisken-vinner. Premien? Reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
Jakter sin tredje strake Gullfisk: – Mentalt forberedt på alt Kan noen stoppe Morgenstern? Med fem nominasjoner har byrået store sjanser for nok en triumf.
Mills lanserer nye filmer og nytt design for Vita Hjertego’ Det nye designet er utviklet for å underbygge sunnhetsposisjonen og samtidig gi økt fokus på smak, mens de nye filmene snakker til hjertet.
– Faget er vanskeligere, men folka som utøver det er viktigere enn noen gang «Er vi som jobber i markedsføringsbransjen masochister?», spør Camilla Kim Kielland, byråleder og rådgiver i Morgenstern reklamebyrå, i dette innlegget.
SpareBank 1 oppfordrer folk til å handle julegavene lokalt I disse dager ruller SpareBank 1s aller første julefilm over skjermene.
Slik feirer byråene julebord – men prislappen vil de ikke ut med Noen har innført tema, andre har strengt hemmelighold. Men ett spesielt spørsmål er det ingen som vil svare på.
Lager KI-podkast om hver Facebook-venn:– De fleste synes det er litt ko-ko Kreativ leder i Dinamo, Eirik Stensrud, hyller Facebook-vennene sine – én podkastepisode av gangen
Se alle nominerte til Eurobest her! Over 50 norske bidrag ble sendt inn i år, men langt fra alle får shortlist.
Morgenstern og Flyktninghjelpen går sammen for mennesker på flukt Gjennom et nytt langsiktig samarbeid vil reklamebyrået Morgenstern støtte Flyktninghjelpens arbeid med å engasjere og mobilisere hele Norge.
Morgenstern og Poweroffice med B2B-stunt De neste par dagene samles flere tusen ledere til konferansen på Lillestrøm. En perfekt anledning til å markedsføre sitt regnskapssystem til nettopp bedriftsledere, mener PowerOffice.