Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten Det nye kommunikasjonskonseptet «Gode valg på farten» skal gjøre det enklere for kundene å finne sunnere og mer bærekraftige produkter når de er på farten.
Narvesen lanserer gjenbrukskopp med illustrasjoner av Anette Moi I tillegg gir kioskkjeden fem kroner avslag til alle kunder som tar med egen kopp når de kjøper kaffe eller varm drikke på Narvesen.
Narvesen markerer Pressefrihetens dag i ny kampanje Anorak NoA står bak arbeidet når Narvesen markerer Pressefrihetens dag med historiene til journalister som har blitt drept for å gjøre jobben sin.
Reitan Convenience henter ny markedsdirektør fra BAMA – Kombinasjonen av erfaring med markedsføring, forretningsutvikling og ledelse gjør at hun passer perfekt.
Narvesen får reklame-kritikk: – Kan ikke gjøre annet enn å legge seg flate Narvesen sier kampanjen spiller på humor og tar stressende hverdagssituasjoner på kornet: – Vårt mål var å få kundene til å trekke på smilebåndet og det vet vi at vi klarte, svarer de.
Narvesen med nytt konsept: «Plutselig trenger du noe» Narvesen lanser sitt nye kommunikasjonskonsept «Plutselig trenger du noe». Konseptet er utviklet i samarbeid med Try.