Nucleus sikret seg to gull i årets European Exellence Awards Norge sikret seg hele sju gull i årets EEA. Trigger ble årets byrå i Europa for andre året på rad.
Hyller ingeniørene bak Nasjonalmuseet: – En glede å fortelle om det arbeidet vi har lagt ned Ti år med arbeid er over. Rambøll feirer Nasjonalmuseet ved å løfte fram bidragsyterne til bygget.
Trigger har hele sju jobber på shortlist i EM for PR: – Vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen Trigger, Geelmuyden Kiese og PR-Operatørene skal forsvare de norske fargene i årets VM for PR.
44 norske nominasjoner i «EM i PR» Shortlistene for European Excellence Awards ble sluppet torsdag kveld. Det er 44 norske vinnersjanser på listene.
Trigger nådde ikke helt opp i kampen om å bli årets kreative byrå i verden Er likevel svært stolte over egen innsats.
Bleed står bak den nye appen til Nasjonalmuseet Appen skal guide kunstinteresserte: – For oss har det vært viktig å skape en museumsguide som gjør det enkelt å finne fram i, og lærerikt å besøke, det nye Nasjonalmuseet, sier prosjektleder Derek Foott.
Nasjonalmuseet har hentet inspirasjon fra Skam og Pinterest Kommunikasjonsdirektøren forteller at de har jobbet med målgrupper på en helt ny måte.
Åpningen av det nye Nasjonalmuseet i Oslo er utsatt til 2022 - men nytt byråsamarbeid er på plass – Det er oppdrag som dette som får det til å gløde hos oss i Trigger.