Nedbemanning i reklamebyrå etter eierskifte: – Det mest ansvarlige vi kunne gjøre Oppkjøp og økonomiske utfordringer har ført til kutt hos det jærske reklamebyrået.
Nye permitteringsrunder i Apriil reklame & design I vinter måtte de kutte stillinger, nå må de permittere.
Publicis skal på oppkjøpsraid Til tross for pressede marginer, permitteringer og nedbemanning er Publicis-sjef Peder MIttet fornøyd med 2023. Nå varsler han oppkjøp.
Navneforvirring etter Schibsted-splitten Schibsted-splittelsen har skapt stor forvirring – både i mediene og i selskapene selv.
Finn-tillitsvalgt om nedbemanningen: – Tøff nyhet å få Sigurd Frivik, tillitsvalgt hos Finn.no, forteller KOM24 at de ansatte mottok nyheten med en viss forståelse, men også med stor frustrasjon.
Telenor nedbemanner over 100 ansatte: – Usaklig Telenors endringer fører til masseoppsigelser. Kommunikasjonsavdelingen rammes ikke, opplyser selskapet.
Dentsu tilbyr sluttpakke til ansatte i Sverige – dette er status i Norge – Det er ikke ofte Sverige har en annen og mer negativ utvikling enn Norge.
TV 2 har kuttet 400 millioner i kostnader – slik blir kom-avdelingen påvirket – Dette hadde ikke vært mulig uten tett og god dialog med medarbeiderne.
Eviny kutter 100 stillinger – kommunikasjonsdirektøren må ut av konsernledelsen Skal spare 250 millioner. 100 personer må gå, dette betyr det for kommunikasjonsavdelingen.
Tøff vinter i Nucleus: Oppsigelser, lønnskutt og tidenes første underskudd – Trygve-effekten er en del av bildet vårt, sier styreleder.
Lene mistet jobben i Snapchat - nå er hun klar for Påfyll Blir markedsdirektør i oppstartsselskap som vil erstatte engangsemballasje.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
NRK nedbemanner - dette betyr det for markeds- og kommunikasjonsavdelingen – Vi skal i det store og hele fortsette som før, men må prioritere hardere blant oppgavene våre og finne områder vi kan effektivisere, sier Christine Viland.