Strømming med reklame fortsetter å vokse kraftig i Norge Flere strømmetjenester har lansert hybrid-abonnementer det siste året. Nå har snaue 600.000 husholdninger i Norge et slikt abonnement.
Netflix velger nytt byrå – TRY tar over stafettpinnen Strømmegiganten har stått på kundelista til Släger i en årrekke, men nå suser Netflix videre med ny byråpartner i TRY.
Streaming med reklame øker stort i Norge Norske husholdninger kjøper i stadig større grad streamingtjenester med reklame.
Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.
Släger-sjefen: – 2022 var et enkelt år å drive byrå i Släger-sjefen langer ut mot resten av bransjen. Selv fikk de rekordoverskudd.
USA truer med Tiktok-forbud om ikke kinesisk eierselskap selger Biden-administrasjonen har bedt Tiktoks kinesiske eierselskap selge andelen i den populære appen eller risikere å bli utestengt fra USA, får Reuters bekreftet.
Netflix-sjefen går av Sjefen for Netflix, Reed Hastings, som også var med på å grunnlegge strømmetjenesten, går av.
Lite regulering av kunstig intelligens Kunstig intelligens finner fritt sin vei inn i mobilen, støvsugeren, den førerløse bilen eller i medisinsk diagnostikk uten at bruken er regulert.
Snapchat er størst blant de unge 93 prosent av dem mellom 15 og 24 år brukte sosiale medier daglig i 2021, og Snapchat er størst, viser en ny undersøkelse.
Ny nedgang for Netflix Strømmegiganten Netflix mistet nesten én million kunder i andre kvartal. Resultatet var likevel bedre enn ventet.
Netflix velger Microsoft som partner når de lanserer reklamefinansiert tilbud Netflix har inngått partnerskap med Microsoft når de skal komme med en rimeligere abonnementsordning som vil vise reklame.
Netflix mistet abonnenter i første kvartal Strømmegiganten Netflix har mistet abonnenter i årets første kvartal som følge av økt konkurranse. Selskapet regner med å miste enda flere utover våren.
Nordmenn er i europatoppen på å si opp strømmetjenester Gjennomsnittsnordmannen har tilgang til nær tre strømmetjenester, men vi er også kjappe til å si opp abonnementene.
Misa skal gjøre datingappen kjent i Norge – vil endre måten vi kommuniserer på – Vi vil vekke følelser og gi sommerfugler i magen gjennom gode historier, sier appens talsperson.
Strawberry Publishing skifter navn: – Dette er slutten på oppstartsårene, men bare begynnelsen på vekstreisen Skal sikre at bokbransjen kan konkurrere mot multinasjonale «tidstyver» som Netflix, Tiktok og Fortnite.
Forlater Släger - blir ny kommunikasjonsansvarlig for Google Norge Sondre Ronander gir seg i byrået etter nesten seks år.