Rekordhøye prisøkninger før Black Week: Nå vil politikerne stramme inn Nye markedsføringsregler skulle sikre reelle pristilbud, men prisene er rekordhøye før Black Week. Nå varsler politikerne grep for å stoppe prisjuks.
Reklamerer med falske opphørssalg: – Forbudt Flere nettbutikker markedsfører seg med annonser som gir inntrykk av at de skal legge ned, men butikken fortsetter salget langt utover det oppgitte tidspunktet. Nå advarer Forbrukerrådet mot ulovlig praksis.
TikTok blir en del av Wee.no sin markedsstrategi – Vi forventet ikke at TikTok skulle være en så effektiv kanal for å nå utstyrs- og maskinkunder, sier markedssjef i Wee.no, Vivian Wee Flatnes.
Fremtidens netthandel: Hyperpersonalisert, AI- og influenserdrevet «For å skape en hyperpersonalisert netthandel der merkevarer, forbrukere og kunder er tett sammenvevd, må vi gjennom tre faser. Med hjelp av AI er vi på vei inn i fase 2, og en shoppingrevolusjon. Her kommer innholdsskapere og influensere til å spille en enda viktigere rolle enn i dag. », skriver Thomas Elvestad.
– Vi skal sette standarden for fremtiden Det nyoppstartede byrået, Fabelaktig Film, ønsker å være en pådriver for endring i bransjen.
B2B-kjøpere finner netthandelsopplevelsen frustrerende Spår sterk B2B e-handelsvekst, selv i møte med vanskelige økonomiske forhold.
Slik lyktes MYYK med sine kampanjer Simpleness fortalte om de 10 suksesskriteriene som gjorde at MYYK lyktes.
TRY Dig fyller to år: Har ansatt over 100 personer på to år I TRY Digs to første leveår går selskapet med et underskudd på fem millioner kroner: – Vi har kalkulert at det koster penger å bygge selskap, sier daglig leder.
Oppretter gratis førstehjelp for handelsnæringen TRY Pearl har opprettet en egen digital gratis akuttjeneste for å tilby teknologisk hjelp og rådgivning.