Reagerer på valget av navn til ny storbank: – Kan være uheldig Ekspertene er delte i synet på den navnet til den nye storbanken.
Omdømmeekspert om KrF-bråket: – Det verste man kan tenke seg En offentlig toppkrangel var det siste Kristelig Folkeparti trengte nå, mener Tor Wallin Andreassen.
Derfor har NoA tatt opp et gigantlån på 850 millioner kroner Går utenom bankene og betaler høy rente for å sikre seg ny finansiering.
Ekspert: Dette blir Braathens utfordring på sponsormarkedet nå Lucas Braathen skal heretter konkurrere for Brasil, og er i full gang med å finne nye sponsorer.
Mener melkemangel kan skade Tines omdømme: – Tillit tar tid å bygge, men ikke å rive Tine og Nortura får kritikk for mangelen på blant annet melk og egg i butikkene. Omdømmeeksperter mener dette kan få negative konsekvenser.
NHH med TikTok-tabbe NHH skulle åpne sitt nye bibliotek, men valgte en noe upassende låt for anledningen.
Lanserer ny fotball-kampanje: – Aldri fått sånn respons Vil gi jenter som spiller fotball bedre muligheter.
Viaplay i krise: – Virker som de er på vei inn i en dødsspiral Strømmetjenesten Viaplay er inne i en tøff økonomisk periode. Står merkevaren deres i fare?
Tror Norwegians Widerøe-oppkjøp vil få konsekvenser for SAS Norwegians oppkjøp av Widerøe er en symboltung handling, mener ekspert.
Professor kaller Kiwi-prising et PR-stunt KIWI har som eneste aktør ikke hevet prisene, blir beskyldt for PR-stunt.
Reidar Gjærum til NoA etter 18 år i Equinor Tidligere kommunikasjonsdirektør Reidar Gjærum ga seg i Equinor tidligere i høst. Nå skal han bidra til å videreutvikle NoA og rådgi selskap på tvers av Norden.
Narvesen får reklame-kritikk: – Kan ikke gjøre annet enn å legge seg flate Narvesen sier kampanjen spiller på humor og tar stressende hverdagssituasjoner på kornet: – Vårt mål var å få kundene til å trekke på smilebåndet og det vet vi at vi klarte, svarer de.
Universitetet i Oslo prøvde å få oversikt over alle Facebook-sidene sine. Da de passerte 400 sluttet de å telle Slik klarer noen av landets største forskningsinstitusjoner å nå ut til folket.
Styrker Corporate Communications med ny spisskompetanse – Vi ser at stadig flere privatpersoner stormer til børsen, og da må vi tenke annerledes rundt hvordan vi kommuniserer, sier konsulenten.
Stort nok engasjement kan få virksomheten inn på omdømmeliste Cirka ti virksomheter klarer å komme seg inn på omdømmelista, hvis de skaper nok engasjement rundt virksomheten.
Margrethe Geelmuyden: – Vi slo til likevel Geelmuyden Kiese styrker laget med to nyansettelser fra internship programmet