Martine Haavi er ny CMO i NoA Ignite Martine Haavi har nå tiltrådt som Chief Marketing Officer (CMO) og skal lede selskapets markedsføring og merkevarebygging på tvers av Norge, Sverige, Danmark, Finland og Polen.
Cobrief vil revolusjonere anbud – vokser uten å hente penger – Nå har vi de aller fleste byråene på kundelisten.
Anorak NoA blir nytt kreativt byrå for Narvesen Anorak NoA gikk seirende ut av konkurransen om å bli Narvesen sitt nye kreative byrå.
NoA henter to bransjeprofiler til styret NoA henter inn Aina Lemoen Lunde og Pernilla Wikman til styret.
2024-tallene er klare for NoA: Lønnsomheten stiger – Det er akkurat som planlagt, sier konsernsjefen. Nå varsler de flere oppkjøp.
Rolf Alexander Valstad er ny salgsdirektør i Forte Digital – Vi skal hjelpe enda flere virksomheter med å finne sin styrke og realisere sitt potensial.
Eirik Johansen er tilbake som kreatør: – Hatt et savn Vender tilbake til Anorak etter to år i moderskipet NoA.
Lyreco velger NoA som ny samarbeidspartner Etter en omfattende pitch-runde, hvor åtte byråer kjempet om å bli Lyrecos nye strategiske og kreative samarbeidspartner, falt valget på NoA.
Bransjedebatten tok fyr: Nå åpner byråer opp om permisjon Det var en taus byråbransje om permisjon. Nå åpner flere opp og deler sine praksiser.
Taushet rundt permisjon i byråbransjen Hvordan tilrettelegger byråer for ansatte i permisjon, og hva er holdningen til karriereutvikling i denne perioden? Mange byråer ser ut til å vegre seg for å svare på dette spørsmålet.
Tolv nye partnere i NoA Norge i år – Det er alltid en stor glede å invitere nye partnere fra selskapene våre.
NoA legger ned Bluebird Media i Norge Digitalbyrået lukker dørene i Norge – noen ansatte får bli med videre.
Prisbelønnet kreatør til Anorak Jens Østrem melder overgang fra NORD DDB til Anorak. Der teamer han opp med Sebastian Pandonis.
Usikker fremtid for Young Lions Design – Norsk deltakelse kan bli avgjort før jul Norge har stått uten deltakelse i Young Lions Design siden 2021. Nå kan det bli comeback – Grafill avgjør før jul, mens bransjen roper etter fornyelse.
– Alle merkevarer har en posisjon, men ikke alle posisjoner er gode Christian Søgaard vil knuse flere myter om merkevarebygging.