Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Erlend Engh Brekke er ny sjef for Public Affairs i Nordea Norge Kommer fra Roche hvor han har vært direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt.
Til daglig er de konkurrenter – nå skal de samarbeide Danske Bank, DNB og Nordea har sammen med Politiet laget en preventiv kampanje om moderne svindel.
TV 2 med fem nye signeringer - trapper opp Marketing-avdelingen Henter fra OneCall, NRK, TRY, RiksTV og Nordea: – Med disse rekrutteringene bygger vi et knallsterkt lag.
Nordea med ny kampanje - feirer den nordiske idéen – Den nye merkevarestrategien formidler den nordiske tenkemåten om å alltid ville drive verden fremover.
Ny Nordea-podkast avslører frekke svindelmetoder En del av Nordeas interne podcastsatsing: – Mål om å kunne produsere mest mulig selv.
TRY Design henter design-topp: – I toppsjiktet blant merkevarestrateger Styrker laget med Helen Holthe fra Scandinavian Design Group.
Flyttevloggen endte med jobb i Nordea og leder for bankens UNG-satsing Influenser Helén Skogstad skal lede satsingen der du får følge Nordea fra innsiden.
Nordea inngår rekordavtale med Palmesus Satsningen blir samtidig Nordeas flaggskip innenfor selskapets ung-strategi.
Intern Nordea e-post lekket: Skal ikke bruke ordet krig Bankens eksperter skal ikke bruke ordet krig, kommer fram i en e-post: – Menneskelig feil, sier Leder av Group Brand, Communication and Marketing.
Slik vil Nordea tiltrekke seg de riktige hodene: – Skiller oss litt ut i mengden Banken forsøker å nå ut til flere kandidater ved hjelp av videoutlysing av stillinger.
Nordea skal vise at bankfolk er vanlige folk slik som kundene Banken viser en personlig side med flere ansatte i sin nye kampanje. – Vi ønsker at både kunder og ikke-kunder skal bli bedre kjent med oss.