Snakk Kommunikasjon og Ramp styrker laget - henter fra NRK Øyvind Helland blir kreatør og produsent: – Småskummelt å bevege seg fra store, trygge NRK.
Nordic Screens skifter navn til Snakk Kommunikasjon AS – Navneskiftet er en milepæl for oss og gir grunn til å feire, sier daglig leder.
Slik klarte ROS og Ramp å få mer enn 5,5 millioner visninger av TikTok-serien Toxic Hadde en utfordring med dramaturgien i serien: – Det er en helt ny måte å jobbe på, fordi man har så utrolig lite tid før folk scroller videre, sier produsent i Ramp, Silje Sirnes Winje.
750 000 har til nå sett Europas første dramaserie på TikTok – Det er ingen tvil om den mest effektive måten å nå målgruppen på er å bruke video på sosiale medier.
Snart kommer «Toxic» som er Europas første dramaserie på TikTok Ikke tilfeldig at serien vises på TikTok: – Vet at TikTok brukerne eksponeres for videoer med negativt kroppsfokus i strømmen av innhold, sier Silje Sirnes Winje i Ramp.
Stian Barsnes-Simonsen om markedsføring mot barn og unge: – Norske markedsførere er redde – Det er lov for næringsaktører å henvende seg til barn under 18
Ny kommersiell rådgiver til Nordic Screens Har hentet inn Kristin Naomi Sandstrand for å styrke underholdnings- og talentavdeling simpl.
Karoline Smådal er ny talentsjef i Nordic Screens – Jeg gleder meg til å hjelpe dyktige og fremadstormende talenter med verdiøkende prosjekter, sier hun.
Tidligere NRK-profil Stian lager quiz på podkast – Det er slitsomt å finne på en quiz spontant fra hukommelsen hver gang vi er ute på biltur, derfor fikk jeg ideen om «forsete mot baksete».