– Tydeligvis blitt overbevist om at «all PR er god PR» Magnus Joki Arild og Maja Sojtaric mener omdømmekampanjen fra Øst-Finnmarkrådet og Geelmuyden Kiese er problematisk, av flere årsaker.
Kritikken hagler mot GK-kampanje – dette svarer byrået NRK visste ikke at det var et PR-byrå som stod bak da de omtalte stuntet. Politisk redaktør mener kampanjen mangler faglig substans og lurer på om byrået kødder.
Espen Bless Stenberg til Heia Nord-Norge: – Gleder meg til å fortelle de beste historiene Den erfarne journalisten blir senior kommunikasjonsrådgiver og innholdsprodusent i selskapet.
Det er ikke slik man løfter samfunn «Glød har blitt en PR-katastrofe Nord-Norge aldri har sett maken til», skriver Skjalg Fjellheim.
Politikerne undergraver sitt eget demokrati Facebook betalte usle 5,3 millioner kroner i skatt til den norske stat i fjor. Partiene på Stortinget la igjen fire ganger så mye penger på Facebook-gründer Mark Zuckerbergs plattformer bare i løpet av valgkampen.