Haaland fronter ny «Godfisk»-kampanje for Sjømatrådet Her er Erling Braut Haaland på filmopptak med Norges sjømatråd og «Godfisk». I denne uken kan du se resultatet i en rekke mediekanaler her i landet.
Kuttet momsen – solgte 500 tonn mer fisk Da Kiwi innførte «momskutt» på fisk denne høsten, kastet Rema 1000 og Coop Extra seg med. Resultatet? Nordmenn valgte fisk til middag.
Norske influensere skal få fart på makrell i tomat-salget Norges sjømatråd lanserer flere strategiske samarbeid for å øke synligheten for norsk sjømat.
Sjømatrådet skal bruke over 400 millioner kroner på markedsføring i 2023 Investeringene skal totalt fordeles på 25 markeder og rundt 40 ulike markedsplaner.
Smellvakre A-kjendiser skal selge norsk laks i tidenes største kampanjer i Thailand og Sør-Korea Setter i gang tidenes største laksekampanjer i to asiatiske land. Kjente influensere skal få asiatiske mødre til å handle mer norsk fisk.
Christian Chramer returnerer til Norges sjømatråd – Hans brede ledererfaring og sterke kommunikasjonsevner vil være med på å løfte Sjømatrådet ytterligere, sier nestleder i styret Amund Drønen Ringdal.
Sjømatrådet satser på TV-reklamer og SoMe for å snu negativ trend I tillegg har de relansert nettstedet Godfisk.no for å øke konsumet.
Martin Skaug erstatter Chris Guldberg i Norges sjømatråd Tiltrer umiddelbart sin nye rolle som direktør for kommunikasjon.
Norges sjømatråd tilpasser markedsføringen med lokale influensere over hele verden – låner kredibilitet – Influenserne hjelper oss og gjør det mulig for oss å nå ut til yngre mennesker samtidig som de skaper troverdighet og gir inspirasjon til å teste ut nye oppskrifter.
Chris Guldberg fra Norges Sjømatråd blir ny kommunikasjonsdirektør for Norsk helsenett Tiltrer rollen i mars neste år.
Karsten Warholm inngår samarbeid med Sjømatrådet: – Alt det beste kommer fra kysten av Norge Har inngått avtale som strekker seg over to år.
– Vi må erkjenne at markedsstrategien ikke har fungert godt nok Sjømatrådet opplyser om at de nå endrer markedsstrategien i Norge.
Mer å gjøre for inhouseavdelingene:– Læringskurven har vært bratt Tre bedrifter opplyser at de under korona løser flere oppgaver internt, får dekket flere ulike behov og er mer samkjørt.