Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
Fra Språkrådet til boutique-byrå Salo Kommunikasjon knytter til seg Isak Ramsvik som ressurs på innholdsproduksjon og markedsrådgivning.
WE Oslo har ansatt Camilla Lykaas som senior FMCG designer – FMCG står for en stadig større del av omsetning vår.
Matvareveteran til GK Per Roskifte, med lang bakgrunn fra matbransjen, blir assosiert partner i rådgivningsselskapet Geelmuyden Kiese.
Priskrigen er i gang: – Matvarekjedene bruker altfor mye penger på reklame Dyrtid og priskrig på matvarer gjør kundene mer oppmerksomme på dagligvarebutikkenes markedsføring, mener eksperter.
Skrev jobbannonse i binærkode – har fått dobbelt så mange søkere NorgesGruppens søk etter utviklere har vært en stor suksess.
Henrik (24) har jobbet med både kommunikasjon og journalistikk: – Ikke tatt et valg Denne sommeren jobber han med flere prosjekter i NorgesGruppen.
Amedia sanket flere priser i New York – Det er en stor ære å motta en så betydningsfull anerkjennelse.
Westerlin har skapt bollekaos uten en krone på betalt spredning: – Dette er kraften av influencer marketing Nådde salgsmålet som var satt til ti uker allerede etter seks dager.
Hege Rognlien går fra eget byrå til REMA 1000 REMA 1000 ansetter Hege Rognlien til å lede dagligvarekjedens arbeid med kommunikasjon- og pressearbeid.
Billigmerket First Price med sin første kampanje: Lover fortsatt lave priser – Det at vi har valgt å bruke penger på markedsføring vil ikke gå utover forbrukerne, sier Nina Brendsrud-Andersen.
Meny får Linkedin-hjelp av Carat – En naturlig del av vår merkevarebygging, sier ansvarlig for sosiale medier i Meny Thea Bergerud.
Kine synes det er et adrenalinkick å stå på direktesendt debatt på TV og få det til Men mener likevel det er lite som kan toppe spennet og bredden i å lage alt fra reportasjer om kinesisk nakenhund i bunad til reisereportasjer fra Iran og Mauritius!
Dette gjør matvarekjedene for å markere avstand fra krigen i Ukraina Kommunikasjonssjef i NorgesGruppen sier tiltakene ikke er ment for å skade konkrete merkevarer.
Trumf har slitt med å koble funksjonalitet med merkevaren Med hjelp fra Bold og NoA Ignite lanserer Trumf ny identitet og nye tjenester.
Rykker opp i Norgesgruppen Signe Bunkholt Sæter går fra å være kommunikasjonssjef for bærekraft til en nyopprettet stilling som bærekraftsdirektør.