TikTokeren skal lage SoMe-innhold for Norsk Tipping – Når en av Norges største merkevarer spør meg om å lage innhold for dem, føler jeg at jeg har gjort noe riktig, sier Mikael Lien.
Norsk Tipping legger om sin sosiale medier-strategi Med hjelp fra kjente Tiktokere skal Norsk Tipping rekruttere traineer som skal bli selskapets «Drømmeduo» i sosiale medier.
Bærekraftbarometer: T-banen til topps, Sbanken stuper dramatisk Sporveien vinner Bærekraftprisen for femte gang, mens Sbanken opplever det største fallet noensinne registrert i Norsk Bærekraftbarometer.
Tina Rødahl er ny kommunikasjonsdirektør i Norsk Tipping Kommer hjem for å jobbe med kommunikasjon.
Kontrakt verdt mange hundre millioner kroner: EssenceMediacom er Norsk Tippings nye mediebyrå Jubelbrøl da kontrakten ble sikret.
Dentsu Norge vinner anbud på Norsk Tipping Totalt var det seks kvalifiserte leverandører som leverte tilbud.
Kommunikasjonsdirektøren blir Norsk Tipping-sjef Styret i Norsk Tipping har konstituert Tonje Sagstuen som administrerende direktør i Norsk Tipping fra 1. september.
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.
Full seier til staten i pengespillsøksmål Unibet-eier gikk på tap. – Ikke akkurat overraskende, sier kulturministeren.
Knowit Experience styrker satsingen på design og kundeopplevelser Henter kreativ leder fra NoA Ignite.
Kristin og kollegaene bruker 300 millioner kroner årlig på markedsføring Slik jobber Norsk Tipping med å markedsføre seg selv i konkurranse med internasjonale pengespillgiganter
Widerøe om VM-sponsing: – Skulle vi tatt avgjørelsen i dag kan det tenkes at vi hadde gjort en annen vurdering Til tross for at mange skygger banen har noen aktører valgt å opptre som annonsører i medienes VM-dekning. Likevel vil de ikke assosieres direkte med mesterskapet i Qatar.
Norsk Tipping stanser all TV-reklame for sportsspill TV-reklame for sportsspill stanses inntil videre og nettkasinoet skal gjøres mindre tilgjengelig, opplyser Norsk Tipping.
Utanlandske pengespel-aktørar kuttar på marknadsføringa – norske brukar stadig meir Men Norsk Tipping garanterer at dei ikkje skal auka marknadsføringa inn mot fotball-VM.
Fortsetter suksessen med Lotto-hunden Otto – Det er noe befriende ved å kunne se på livet gjennom øynene til Otto.