Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Hedda og Vegard fikk praksisplass i NPG Sport & Communication De to studentene fra Norges idrettshøgskole er på plass i byrået.
NPG og Spaceport Norway inngår strategisk partnerskap – Vårt samarbeid med NPG er en naturlig utvikling
Kriserammet hopplandslag henter hjelp fra NPG: – Søren ikke lett Hopplandslaget har slitt med både sponsorinntekter og offentlige krangler. Nå får de hjelp fra NPG Sport & Communication.
NPG og Aqkva med nytt partnerskap – Vårt fokus på strategisk kommunikasjon og markedsføring vil styrke Aqkva's posisjon i bransjen,
NPG etablerer samarbeid med tidligere BBC-sjef NPG Sport & Communication inngår partnerskap med tidligere BBC-sportssjef og sjef for Discovery i Nord-Europa, Dominic Coles.
Avinor og NPG har inngått åtte års avtale for messebyråtjenester Merkevarebyrået, NPG, skal levere konsept, design og utvikling av messestand for Avinor på internasjonale B2B konferanser innen luftfartsindustrien.
Espen Skoland tar over ledelsen i nytt sportsbyrå Nåværende administrerende direktør og en av gründerne bak NPG Sport & Communication, Svein Graff, går inn i en ny rolle som forretningsutvikler og «fri midtbanestrateg».
NPG henter ny event-sjef fra Nor-Shipping Merkevarebyrået, NPG, henter Knut Erik Dahle som ny leder for selskapets eventavdeling.
Patrick vender tilbake til NPG: – Glad for å bli en del av familien igjen – Vi har en spennende reise foran oss, og jeg gleder meg til å være en del av den.
NPG danner Norges første fullservicebyrå for sport og næringsliv Kjøper seg inn i Aasland Graff & Partners, og samler all kompetanse i et felles fagmiljø som etablerer byrået NPG Sport & Communication.
NPG styrker seg på event, content og medietjenester – ansetter tre stykker Melder om økende kundeaktivitet.