PR-rådgiveren skrev VG-kronikk for Ingebrigtsen-brødrene Espen Skoland i NPG skrev kronikken i VG der friidrettsbrødrene sto frem og fortalte om oppveksten sin.
2024 var et vanskelig år for idretten. Dette sier byråene om 2025 Blir det enklere å hente sponsorkroner i 2025?
Byråtopp kom med woke-spådommer. Dette sier konkurrentene Espen Skoland spådde utviklingen i bransjen i 2025. De andre byråene er bare delvis enige.
NPG-toppen kritisk til Telias sponsorarbeid: – De har blitt usynlige Espen Skoland har flere tanker om hva sponsorer vil gjøre både mer og mindre av i 2025.
Slik forbereder de seg på ski-VM på hjemmebane: – Ekstremt hektisk Over en måned før mesterskapet er i gang, er det allerede fullt kjør for de som jobber med kommunikasjon.
Norsk friidrettskomet signerer for sportsbyrå 21-åringen løp seg til en historisk OL-finale på 400 meter i sommer, nå skal Henriette Jæger få hjelp av NPG Sport & Communication i jakten på sponsorer.
Trond Killingstad blir rådgiver i NPG En av mediebransjens mest erfarne tungvektere går inn i rollen som rådgiver i sportsbyrået NPG Sport & Communication.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Hedda og Vegard fikk praksisplass i NPG Sport & Communication De to studentene fra Norges idrettshøgskole er på plass i byrået.
NPG og Spaceport Norway inngår strategisk partnerskap – Vårt samarbeid med NPG er en naturlig utvikling
Kriserammet hopplandslag henter hjelp fra NPG: – Søren ikke lett Hopplandslaget har slitt med både sponsorinntekter og offentlige krangler. Nå får de hjelp fra NPG Sport & Communication.
NPG og Aqkva med nytt partnerskap – Vårt fokus på strategisk kommunikasjon og markedsføring vil styrke Aqkva's posisjon i bransjen,
NPG etablerer samarbeid med tidligere BBC-sjef NPG Sport & Communication inngår partnerskap med tidligere BBC-sportssjef og sjef for Discovery i Nord-Europa, Dominic Coles.
Avinor og NPG har inngått åtte års avtale for messebyråtjenester Merkevarebyrået, NPG, skal levere konsept, design og utvikling av messestand for Avinor på internasjonale B2B konferanser innen luftfartsindustrien.
Espen Skoland tar over ledelsen i nytt sportsbyrå Nåværende administrerende direktør og en av gründerne bak NPG Sport & Communication, Svein Graff, går inn i en ny rolle som forretningsutvikler og «fri midtbanestrateg».