– Det er en gjettelek å vite hvor mye man må gjøre for å vinne Mener det offentlige mangler kompetanse på å kjøpe kommunikasjonstjenester.
Nucleus med ny AI-kampanje: – Ga kunden flere muligheter til å trekke seg I kampanjen «Opplevelsen av en støttespiller» benyttes AI-genererte bilder for å vise «kinkige situasjoner» som styremedlemmer i borettslag og sameier kan komme opp i.
Ikea velger Nucleus som strategisk kommunikasjonsbyrå Ikea Norge har valgt Nucleus som sin byråpartner på strategisk kommunikasjon og PR.
– Håper vi stikker av med minst fire priser! Mandag kom årets nominasjoner til Sabre Awards. Sju norske byrå er å finne på listen.
Emilie Valebjørg og Peter Gløersen blir medeiere i Nucleus Nucleus utvider eierfellesskapet med to seniorrådgivere.
Espen Hoff blir assosiert seniorrådgiver i Nucleus Skal bistå kunder av Nucleus med oppdrag knyttet til strategi- og endringsprosesser.
Nå kommer Nucleus med sin KI-satsing – lanserer Nucleus labs – Det er mye å vinne på en fremoverlent holdning til KI.
Høyre ansetter flere nye rådgivere – henter fra Nucleus Henrik Bjørøen (27) og Nicolai Østeby (20) begynte 2. januar som kommunikasjonsrådgivere i Høyres stortingsgruppe.
Dette gir byråene i julegaver til kunder og ansatte Det er særlig stor variasjon i hva byråene gir i gaver til kundene.
Nucleus sikret seg to gull i årets European Exellence Awards Norge sikret seg hele sju gull i årets EEA. Trigger ble årets byrå i Europa for andre året på rad.
Konsekvensene av cyberangrep strekker seg langt utover den umiddelbare økonomiske skaden «Cyberangrep har nesten blitt hverdagshendelser i Norge. Antall kjente angrep er seksdoblet fra sommeren 2022 til tidlig høst 2023. Mange angrep blir ikke offentliggjort og mørketallene er trolig store», skriver Axel Revheim i Nucleus.
Humor gir stor trafikk til ny kampanje fra Nucleus Bare tre dager etter lanseringen har kampanjen fått godt over 800 000 eksponeringer.
Ingen krise i kommunikasjonsbransjen – kjører på som før KOM24 har tatt tempen på kommunikasjonsbransjen. Der er det omtrent ikke noen nedkjøling, mener byråtoppene selv.
– Det er det nye i kommunikasjonsfaget; Du kan ikke spinne opp et omdømme lenger, du må bygge det Slik har Nortura jobbet for å få bedre tillit.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.