Norsk influenser vant app-pris i Singapore Under årets Google Play Awards i Singapore ble Mila, treningsappen utviklet av den norske influenseren Camilla Lorentzen, kåret som vinneren i kategorien «Best for Fun»
Ekspert mener X-flukten vil få følger for politisk kommunikasjon Flere har valgt å forlate Musk-plattformen X etter det amerikanske valget. Eksperter tror det kan endre det politiske ordskiftet i sosiale medier.
Pål Machulla mottar årets hederspris – Det er gledelig å få denne anerkjennelsen, samtidig som jeg blir litt satt ut, sier prisvinneren.
Widerøe kaster seg på gull-kok i Bergen med morsom kampanje Kaster seg på gullfeberen som herjer i Bergen.
Lager KI-podkast om hver Facebook-venn:– De fleste synes det er litt ko-ko Kreativ leder i Dinamo, Eirik Stensrud, hyller Facebook-vennene sine – én podkastepisode av gangen
TikTokeren skal lage SoMe-innhold for Norsk Tipping – Når en av Norges største merkevarer spør meg om å lage innhold for dem, føler jeg at jeg har gjort noe riktig, sier Mikael Lien.
Se alle nominerte til Eurobest her! Over 50 norske bidrag ble sendt inn i år, men langt fra alle får shortlist.
Publicis Kitchen henter ny strategisk rådgiver fra Orkla – En av Norges mest drevne merkevarebyggere, sier Kitchen-sjefen om Anne Mari Hoff, som fram til nylig var global markedssjef i Orkla Health.
JCP PRAD setter tryggheten i førersetet med ny Taxifix-funksjon Oslo Taxi har lansert «Trygt hjem-kontakter», en ny funksjon i Taxifix-appen som gir passasjerer en ekstra trygghet. Bak ideen og uttakene står JCP PRAD.
Går fra Kremmerhuset til Misjonsalliansen Rannveig Helen Trefjord bytter ut interiør og inspirasjon med giverglede og samfunnsansvar.
«Dokumentarfilm» fra Nordpolen fra Posten og POL I årets julekampanje har Posten gått dokumentarisk til verks, og kan avsløre sannheten bak julenissens reinsdyr og stjerna i front av sleden.
Brettforbundet landet Aker-avtale: – Ser på oss selv som en motsats Mange i idretten sliter med å få inn nok sponsormidler. Forbundet for snowboard, surfing og skating mener de lykkes der andre mislykkes.
Nesten halvparten av redaktørene sier de føler seg presset av annonsørene Redaktører oppgir at de i flere tilfeller har opplevd forsøk på påvirkning fra de som kjøper annonseplass.