Opprykket er sikret. Dette er de kommersielle målene nå På starten av året var både spillere og ansatte i Vålerenga langt nede. Nå har de konkrete planer for å få alle sidene ved klubben opp på Eliteserie-nivå igjen.
Oculos styrker lederteamet og henter Kristin Møllerplass fra OBOS Teknologi- og rådgivningsselskapet Oculos har ansatt Kristin Møllerplass som kundedirektør.
Nesten 200 søkere på rådgiverstilling: – Burde kanskje vært tydeligere Thomas Skjennald fikk mye å tenke på da han så søkerlisten til stillingen som kommunikasjonsrådgiver i OBOS.
Workplace legges ned – på jakt etter nytt kommunikasjonsverktøy Metas overraskende avgjørelse om å legge ned Workplace skaper hodebry. Nå pågår jakten på å finne erstatninger som kan ivareta den gode internkommunikasjonen.
Oculos vinner OBOS som kunde Etter en lang og krevende anbudsprosess med store internasjonale aktører, står Ahead-byrået Oculos igjen som vinner av OBOS.
JCP PRAD og OBOS skal få unge til å gå i operaen Oppdraget med å inspirere unge til å ta turen til operaen gikk til JCP PRAD.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Ny leder for Innholdsdesign og digitale kanaler i OBOS 12 år i familiestyrt selskap og seks år i partnerstyrt selskap førte til slutt til OBOS.
Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
Bror jobber i OBOS i sommer: – Ekstremt morsomt Har flere ulike arbeidsoppgaver innenfor kommunikasjon.
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
En av disse fire blir «Årets Markedsfører» Det står mellom OBOS, Amnesty International, Rørosmeieriet og Vipps.
Jurygeneral Hans Petter Stub fikk æresprisen i Magnet Awards – Hans tanker er originale tanker ment for å flytte bransjen fremover, lyder begrunnelsen.