Derfor støtter de kvinnefotballen med millioner Flere store aktører i næringslivet velger å støtte lag i både Toppserien og i 1. divisjon.
Her er årets jury forSponsor- og Eventprisen 2025 Sponsor- og Eventprisen 2025 har offentliggjort årets jury, som består av hele 25 bransjefolk, fordelt på fem juryer. Juryen skal vurdere innsendte bidrag og kåre vinnerne under arrangementet som finner sted 3. april.
Opprykket er sikret. Dette er de kommersielle målene nå På starten av året var både spillere og ansatte i Vålerenga langt nede. Nå har de konkrete planer for å få alle sidene ved klubben opp på Eliteserie-nivå igjen.
Oculos styrker lederteamet og henter Kristin Møllerplass fra OBOS Teknologi- og rådgivningsselskapet Oculos har ansatt Kristin Møllerplass som kundedirektør.
Nesten 200 søkere på rådgiverstilling: – Burde kanskje vært tydeligere Thomas Skjennald fikk mye å tenke på da han så søkerlisten til stillingen som kommunikasjonsrådgiver i OBOS.
Workplace legges ned – på jakt etter nytt kommunikasjonsverktøy Metas overraskende avgjørelse om å legge ned Workplace skaper hodebry. Nå pågår jakten på å finne erstatninger som kan ivareta den gode internkommunikasjonen.
Oculos vinner OBOS som kunde Etter en lang og krevende anbudsprosess med store internasjonale aktører, står Ahead-byrået Oculos igjen som vinner av OBOS.
JCP PRAD og OBOS skal få unge til å gå i operaen Oppdraget med å inspirere unge til å ta turen til operaen gikk til JCP PRAD.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Ny leder for Innholdsdesign og digitale kanaler i OBOS 12 år i familiestyrt selskap og seks år i partnerstyrt selskap førte til slutt til OBOS.
Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
Bror jobber i OBOS i sommer: – Ekstremt morsomt Har flere ulike arbeidsoppgaver innenfor kommunikasjon.
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».